Let's hear it for the boys! Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Juliet, Naked av Nick Hornby. Vet ikke om den er kommet på norsk, men jeg leste den på engelsk. Den første boken på veldig, veldig lenge som det var helt umulig for meg å legge ned! Veldig morsom og godt skrevet
V.A.B Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Drømmehjerte av Cecilia Samartin, fantastisk bok jeg knapt greide legge fra meg. Picadilly Circus ligger ikke i Kumla av Håkan Nesser, den var også bare fantastisk festlig.
Rosie the riveter Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg anbefaler * "Milennium Trilogien" til Stieg Larsson * Berliner-popplene ("trilogien") Anne B Ragde * Mitt liv, min frihet av Ayaan Hirsi Ali * Dan Brown sine bøker
Ophelia & Jr. Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Kommer jo helt an på hva slags type bøker du liker å lese, men dette er noen av mine favoritter (blant mange): Drageløperen av Khaled Hosseini (leser denne nå og tårene sprutet på t-banen i dag...) La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren Den lukkede bok av Jette A. Kaarsbøl Bøkene om Arn av Jan Guillou: Veien til Jerusalem Tempelridderen Riket ved veiens ende Arven etter Arn Seierherrene av Roy Jacobsen Løvekvinnen av Erik Fosnes Hansen Salme ved reisens slutt av Erik Fosnes Hansen Gentlemen av Klas Östergren Gangsters av Klas Östergren Tora-trilogien av Herbjørg Wassmo Huset med den blinde glassveranda Det stumme rommet Hudløs himmel Dina- trilogien av Herbjørg Wassmo Dinas bok Lykkens sønn Karnas arv Bøkene om Innhaug-folket av Anne Karin Elstad Folket på Innhaug Magret Nytt rotfeste Veiene møtes Snø vil falle over snø som har falt av Levi Henriksen Like østenfor regnet av Levi Henriksen Lille Tre av Forrest Carter Bjørndalstrilogien av Trygve Gulbranssen: Og bakom synger skogene Det blåser fra Dauingfjell Ingen vei går utenom Av måneskinn gror det ingenting av Torborg Nedreaas
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Du har fått mange gode tips her. Jeg vil anbefale Øya av Victoria Hislop Senor Peregrino av Cecilia Samartin Tusen strålende soler av Khaled Hosseini
olebrum78 Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Anne Karin Elstad Du blir hekta, og må lese alle
Rampongi Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Tess Gerritsen sine bøker om Laura Isles. Patolog som havner oppi rare situasjoner. (Krim) Clive cussler sine bøker om Dirk Pitt (ala james bond) Liza Marklund Henning Mankell Jane Eyre leste jeg igjen denne sommern, herlig engelsk språk Dean Koontz skriver bra Wilbur smith sine bøker om courtneyfamilien i afrika er kjempefine The Tower av Valerio Massimo Manfredi. Spennende bok, noe ala Dan Brown.
Lemonia Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Vet ikke helt hva du liker da. Kan anbefale alt av Harlan Coben og S.J. Bolton hvis du liker spenning. Det er bøker som er vanskelige å legge fra seg. Bøkene om 44 Scotland Street av Alexander McCall Smith og bøkene av Marian Keyes er lettleste avslappede bøker. Og bøkene av Paul Auster hvis du liker å gruble litt. :-)
lille je Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Drømmehjerte, Señor Peregrino og Salvadoreña av Cecilia Samartin. Alt av Jo Nesbø og Camilla Läckberg hvis du liker krim. Alt av Marian Keyes hvis du vil ha lett humorunderholdning:)
Mikkemafian Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror vi leser akkurat det samme, Rampongi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå