Gå til innhold

Når begynne å invitere barnehagebarn til bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn blir 3 år i februar, og er den første i hans kull som blir 3 år. Forventes det at vi skal ha barnebursdag med barnehagevenner da? Har ikke lyst å starte en sånn trend, synes det er fint å vente til de begynner på storbarnsavdeling.

Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen begynner når de er 3 år, andre når de er eldre. Da min eldste var liten, begynte vi på 3-års dagen hans. Vi bodde sånn at vi ikke hadde noe familie rundt oss og en familiebursdag var derfor uaktuelt og da ble det barnebursdag i stedet. Ellers hadde jeg nok ventet til han ble litt større vil jeg tro

Skrevet

Det vanligste er vel når de fyller 4.

Men har sett han noen gjør untak og inviterer hjem når barnet fylle 3 sent på året så de allerede går på stor avdeling da.

Skrevet

Her begynner de fleste med barnebursdag fra og med 3-års feiringen.

Skrevet

Har dere både familebursdag, burdag med egne venners barn og barnehagebursdag da? Eller slår dere noe sammen?

Skrevet

Her begynner vi når de starter på stor avdeling, mine barn har bursdag tidlig på året så de har enda gått på liten avdeling når de har fyllt 3 år. Så vi har hatt første barneselskapet når de har blitt 4 år.

Har et voksenselskap (familie) og et barneselskap. Venners barn og nabobarn har blitt invitert sammen med barnehagen.

Skrevet

Vi er fortsatt usikre på om vi skal ha barnebursdag nå når sønnen vår straks fyller 3år, men hvis vi skal det, så skal vi ha barnehagebarn, nabobarn og venners barn i en bursdag og så en familiebursdag i tillegg. En av grunnene til at vi ikke er sikre om vi skal ha i år er at det blir veldig mange her ettersom jeg regner med alle 3-åringene vil ha med seg mamma eller pappa og med 9barn på samme alder på avdelingen + nabobarn + vennersbarn, så er vi fort opp i 30 folk på besøk hvis alle kommer... "Heldigvis" at det er sommerferie så ikke alle kommer hvis vi bestemmer oss for å invitere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...