Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 I går skulle jeg bare en snartur innom butikken, og der sto røde kors, stoppet meg, og plapret i vei om alt de gjør for folk i fattige land. Jeg er klar over det, men jeg har IKKE råd til å støtte. Jeg har et planfadderbarn så jeg føler liksom jeg gjør mitt. Er alenemor med ikke allverdens penger å rutte med. Før jeg egentlig fikk summet meg og fortstått hva som skjedde, hadde jeg signert og må ut med 250 kr til hver mnd. AArgh.. Jeg er så jævlig dårlig på å si nei!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 bare si at du allerede er fadder og så går du videre. jeg sier som regel det, ikke orker jeg å prate med dem og har som deg ikke så god råd. skjønner dem vil ha faddere, men dem omsværmer tv reklamene med triste ansikter som man har så veldig lyst å hjelpe. men sannheten er den at selv om norge ikke har gjeld og skal være så rikt så har ikke alle i dette landet det så veldig bra både finansiellt osv.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Det er bare å la være å betale i ettertid, og si at du trekker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå