lille sprelle Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Vet ikke om de er spes rimelige, for jeg har ikke sjekket pris, men biltema har.
LivetErEnLek Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 På extra leker her i byn selger de eliasvester til 199,-. Har sjekket de på nett og det billigste de finner av den typen er 499,- på g-sport. Kjøpte til begge jentene mine Redningsvester er dyrt. Skal man ha ett anerkjent merke, så må man nok gi 500 kr stykke ellers.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg går heller for den beste flytevesten for barn, ikke den rimeligste(?) :S ifølge tv2 hjelper deg, er det BARE helly hansen kid safe som snur barnet på ryggen, hver eneste gang. husker ikke pris. det var 5-15 kg iallefall. det er mitt råd :-)
verdens heldigste mamma Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Ja, ordentlige vester er dyrt. Sannsynligheten for at det skjer noe er liten, men om det skulle skje hjelper kun en skikkelig redningsvest. Og den er like fin i mange år, og du kan selge den når du ikke trenger den lenger. Hilsen seiler
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 vi fikk av mormor hun kjøpte 5-15 kilos vest for 350 på mekk.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 bare husk kid safe! hehe:p helly hansen har flere merker, som kom veeldig dårlig ut også.. mvh
mamman til to gutter Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 En del brannstasjoner leier ut redningsvester til barn, så hvis ikke dere skal bruke dem mye vil jeg anbefale deg å sjekke ut det. Jeg aner ikke hvordan kvaliteten er på dem, men vil tro det er gode vester.
Fire småtroll Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Ikke tenk pris, tenk kvalitet! Vi har Helly Hansen sine kid safe vester til ungene våre, de er nesten umulig å slite ut så det er ikke noe problem å selge de når ungene vokser fra dem. Vi har kjøpt til eldstemann som nå er 9 år også arver yngre søsken. Minste vesten har nå fjerde barnet vokst ut av og den er akkurat like fin, så vi har latt noen venner med baby arve den.. Du kan jo kjøpe brukt også, eller leie på brannvakta. Det koster ikke mye å leie, så om du bare trenger for en eller to båtturer i løpet av sommeren kan du leie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå