moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har varme på badet. Det er ikke gulvvarme, men sånn stråleovngreier i taket. Den er på når jeg er kald og av når jeg er varm. Ellers står ovnen i stua og på gangen nesten alltid på. Vi får lite solvarme, og når jeg er en frysepinne i tillegg så trenger vi varmen =) Jeg skrudde av ovnen i gangen for noen uker siden, men måtte skru den på dagen etterpå. 12-14 grader ute og en del skyer hjelper lite når jeg helst vil ha 24-26 grader inne.
Lene~mor til tre Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Nei ikke nå, men det er ikke lenge siden vi hadde det. Varmt er det ikke, idag er det 15 grader ute og det blåser iskald og kraftig vind som vanlig..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 varme på badet konstant. Skrur ovene i stua på om kvelden, for det er relativt kaldt om natten. Så slår vi den av når det begynner å bli varmt på formiddagen.
Ranveig R Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Vi har varme i golvet i yttergangen og på badet. Står på termostat begge to, trur ikkje dei har vore i bruk på ei stund. Skrur av og til opp på badet om eg er litt kald ein dag. Utover det har vi berre vedfyring her i huset og har ikkje fyrt sidan ca påske. Har nytt, godt isolert hus med store vestvendte vindauge. Får MYKJE solvarme. I dag som det er ca 13 grader, overskya og litt vind har vi 23 grader i stova. Då det var ordentleg sommar her i helga hadde vi rundt 27 grader, sjølv med terrassedøra open. Det er pluss og minus med god isolasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå