Gå til innhold

Hvor lang sommerferie skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis dere har ferie igjen, når skal dere ta den?

Jeg tok jo ferie et par dager inn i juni og skolen begynner i september igjen.

Barna skal ha 3 uker i august, og 2 av dem skal de være hos bf.

De må også ha 1 uke ellers i året fra bhg, så det håper jeg blir i alle fall et par fredager når de skal til bf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber bare annenhver helg, så jeg har egentlig fri/ferie hele tiden utenom det hehe, så jeg har faktisk kun tatt meg en helg fri + at jeg skal jobbe ekstra i to uker ;)

Skrevet

Skal ha 3 ukers ferie.

Om jeg kommer inn på skole vil jeg ta 2 uker i den forbindelse slik at jeg slipper å redusere så mye på stillingen min i starten.

Har søkt desentralisert.

Skrevet

Eg skal vel egentlig ikkje ha ferie, men så jobbar eg berre annankvar helg då. Har gitt beskjed om at det er lov å spørre meg om å jobbe ekstra, treng pengane no som lille skal begynne i bhg og vi ikkje får kontantstøtte lenger.

Mannen skal ha ferie ei veke i juli, når ungane skal vere med mamma og pappa i nokre dagar. Då skal eg og mannen slappe av og kose oss utan ungar. Resten av ferien er ikkje planlagt så nøye, reknar med å ta litt ut over hausten og om det blir slik som i fjor hadde mannen nokre feriedagar til gode i desember, så han hadde fri siste veka før jul. Det var veeeldig deilig!

Open bhg er ferdig for sommaren, så lille har fri fram til 18. august, eldste skal ha bhg-ferie veke 27, 28 og 29 (og sannsynlegvis 30 for då er vi invitert på hyttetur).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...