Gå til innhold

39 uker og babyen VELDIG aktiv! Normalt?


LettBris

Anbefalte innlegg

Herremin! Knøtteliten holdt meg våken i tre kvarter i går kveld da jeg egentlig ville sove. Voldsom romstering fram og tilbake. Faktisk slik at det ble ubehagelig? Jeg trodde det ble roligere på slutten.:..?! :-)

Her er hodet festet og jeg har termin 11. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, lille tulla har fest inni magen tror jeg:O) Har termin på mandag så ikke lenge igjen. Husker ikke at førstemann var så aktiv på slutten, men jeg syntes det er kos jeg da:O) Siste gang jeg er gravid tror jeg så nyter alle spark jeg får:O) Lykke til når bebisen kommer:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 10.juli og hadde det på akkurat samme måte i natt. Gjorde til og med litt vondt til tiders. Ville ikke ha plaget meg noe særlig, men jeg er utrolig paranoide og ble livredd for at noe var galt (Så for meg at navelstrengen kom rundt halsen og hun ble kvelt og prøvde å komme seg løs - Vet at DET er helt sprøtt, men har ikke så mye fornuft igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det hos meg også i natt, det var veldig ubehagelig. Jeg tenker også likt som deg Alltid usikker**Fødeklar** .At navlestrengen er rundt halsen og at det er full panikk i magen :P Snart har vi babyene ute hos oss....om det går sent! Termin 12 juli her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :-)

Termin 12. Har vært livlig hele veien, så jeg tenker ikke så mye over det. Muligens litt roligere enn før (sover kanskje litt lengre dupper enn før...?), men har sine stunder flere ganger om dagen med myyyye aktivitet fortsatt. Ganske ubehagelig og direkte vondt noen ganger også.

 

Kan ikke huske at førstemann roet seg så veldig mot slutten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også en veldig aktiv gutt i magen. Han sparker skikkelig hardt og det gjør ofte vondt slik at jeg må "holde" han igjen. Han romsterer fryktelig der inne og hele magen buler ut og ruller på seg. Kjenner veldig godt foten hans, rompa og hendene. Han er ikke festet enda da. Han må være veldig sterk og lang for jeg kan ikke huske at det var slik med de to andre. Jeg har bare en uke igjen til termin 6.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en ekstremt aktiv baby der inne, og jeg har enda 4 uker igjen!!! Er så slitsomt med alle de vonde sparkene og dyttene, kan bare ikke fatte at det er så lenge igjen!! Orker snart ikke mer!!!

Misunner dere som ikke har lenge igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin om tre dager, og lillegullet er så sprelsk som bare det. Hodet er endelig festet, så hun har i det minste sluttet å snu seg. Men du verden hva hun får til av krumspring likevel! Kraftige spark, krafsing med hendene og vrikking på rompe, rygg og skuldre så det buler alle veier. Jeg må også holde imot når hun angriper ribbena mine, med det til følge at hun får noe å sparke ifra mot, og da tyter det alle andre steder. Jeg synes det er bare kos (bortsett fra når jeg roper au), og jeg slipper jo å holde pusten og kjenne etter om det er liv der inne i dag.

 

Synes det er litt rart at flere jordmødre/leger jeg har snakket med er så skråsikre på at "babyen kommer til å roe seg fremover nå, som det blir mindre plass". Det har ikke stemt her i gården i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere! Jenta mi har bare blitt latere og latere.... termin 9. juli. Og det samme har skjedd med meg, bare sover, sover og sover.....! Sover kanskje rundt14 timer hver natt, bare abrutt med èn til tre små tissepauser....

 

Kunne ønske jenta var mere aktiv, da slipper man å bekymre seg så mye, men hun er sikkert litt våken de 14 timene jeg sover også..... Kanskje det er da det er sirkus der inne :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...