Ranveig R Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Det er 26 no, ja? Eg er fornøgd med resultatet denne veka, ned 0,7 kg. Eg har framleis ikkje trent så veldig mykje (to eller tre dagar), men reknar meg no som ferdig med 30 day shred. Har kjøpt tyngre handvekter og skal fortsette å trene ca 3 dagar i veka, og variere litt mellom level 1, 2 og 3. Har vore ganske flink med maten denne veka, ikkje så mykje godis. Og med bihulebetennelse er matlysten så som så.. Mitt resultat av 30 day shred (som pga reise og sjukdom blei fullført på ca 7 veker i staden for 4) er som følger: Vekt: - 3,7 kg Midje: - 8 cm Og så har eg gått ned ca 1,5 buksestørrelse og SER at magen og armane er strammare ) Start ved nyttår: 109,8 30 day-start 11. mai: 106,3 Forrige veke: 103,3 I dag: 102,6 Ser heilt klart 2-sifra i løpet av sommaren!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Så flink du er!!! =) Jeg har ikke gått ned et eneste gram denne uka. Står fortsatt på 94,2kg. Målet om å nå 88 kg til bursdagen sprakk dermed og da må jeg virkelig i tenkeboksen i forhold til om jeg skal lage kaken til meg selv som jeg da hadde tenkt å unne meg =/ Jeg fortsetter, men er skikkelig sliten og matt for tiden. Det er slitsomt som aldri før og sykle og jeg er sulten hele tiden. Desto viktigere er det nok å fortsette som jeg gjør og skal, men det er tungt, og ikke minst tungt å sette seg opp på den sykkelen og fullføre.
Ranveig R Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Det høyrest slitsomt ut å vere sulten heile tida. Er det "lov" å fylle på med f.eks. grønsaker når ein er sulten? Eller ødelegger det dietten? Den gong eg gjekk på Grete Roede-kurs var eg veldig fornøgd med det at det alltid var lov til å ete kalorifattige grønsaker (gulrot, agurk, tomat, salat, kålrabi, osv) utan å telle kaloriene. Dermed trengte ein aldri å vere sulten. Kjenner til det at det er eit ork å sette i gang med treninga... Du all all min sympati, og så håpar eg neste veke går litt lettare for deg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg kan spise grønnsaker, men er ikke veldig glad i all salgs rå grønnsaker og det blir derfor ikke så masse. Føler at jeg blir litt sulten av gulerot f.eks. Det var helt greit å sykle idag når jeg så på "mean girls" samtidig =) Så jeg må bare prøve å finne noe å se på. Som er håpløst de dagene jeg må sykle rett etter bhg-levering.
Ranveig R Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Då er ein dvd med ein eller annan festlig serie gull verd. Synest å huske nokre sykkeltimar framfor Åpen post ein gong, Coupling og Cheers er og velegna til formålet (i alle fall for meg) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå