Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Vi var på visning i går..... igjen Grusomt hus, stor og flat tomt, masse potensial ( skrives det slik?) så nå blir det igjen en spennende dag. Første bud kommer helt sikkert inn rundt 9 og da skal jeg ringe megler.... klarer ikke sove mer gitt. Selv om det regner i Oslo nå føler jeg at det er vår tur nå Blir det ikke i dag så får dere høre på husmaset mitt noen uker til hoho Ha en grisefin dag
Gjest irismor Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Satser på at det går deres vei i dag :-) Var det mange på visning? Tror dere var å så på samme hus som kjekken lurte på om vi skulle gå på visning,
Gulosten™ Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Har du link...? (På PM, evt?) Hvis du trenger noe fornuftig å bruke adrenalinet på så si fra!!
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Dulosten sender deg link.... Tenkte du på noe spesielt? Jeg trenger noe fornuftig å bruke adrenalinet på ja;) Irismor haha hadde tatt seg ut gitt. Kan ikke dere flytte til samme stedet? hoho kooooooselig. Tror det var 6 som skrev seg opp på lista
Gjest irismor Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Du får komme på lunch en dag :-) Håper virkelig at dere får tilslag på huset =o)
Rampongi Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Krysser armer og bein og mitt ihjelbleika hår. Håper dere får tilslaget! Om ikke hører vi gjerne på deg og husmaset noen uker til:)
Gulosten™ Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Så fin eiendom!!! Men huset.....? Dere må pusse opp litt da? Nei altså, vi har en leilighet som skal vaskes ned på Lambertseter, overtagelse i morgen
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2010 HAHA Dulosten og her tenkte jeg at du skulle invitere meg på tapaslunsj i Frognerparken kniiis:) Jeg sitter med joggeklær på og tenker på FOR og IMOT for å ta meg en joggetur. 5 min igjen til klokka er 9!!!
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Det er DIN dag i dag! Nå blir det hus på deg! :-) Link ønskes. :-)))
Gulosten™ Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Er med på tapaslunch i Frognerparken. Men nå regner det. URK
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2010 Dorris pm;) Og så typisk at jeg ikke får svar hos megler.... grrrr så nå sitter jeg her og venter på at han skal ringe meg og tvinner tommeltotter i mellomtiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå