*Vaskepott* Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Var inne å leste om smertelindring under fødsel der..... Er det virkelig ikke mulig å få lystgass der?? Kjenner jeg får litt panikk, det var lystgassen min som redda meg sist gang jeg fødte, men det er 13 år siden, å føler meg helt grønn igjen på dette....
venter prins nr 3 :) Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hei =) Da jeg fikk nr 1 i 2004 var det ikke mulighet for å få lystgass. Men da jeg fikk nr 2 i 2006 fikk jeg tilbudet. Har ikke hørt at de har slutta med det igjen. Har ei venninne som også skal ha bran nå og hun sier at hun skal bruke dette. Hun er venninne med hun ene jordmora i skien. Så de har sikkert snakka om det.....
mina blir storesøster Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Hei. Jeg fødte på skien i 2009 og da var det lystgass der. Men mener å huske noe snakk om at det kanskje skulle fjernes... Var vel noe med at det lakk så mye gass ut i rommet at jormødrene gikk å pustet inn denne gassen i små mengder, og for å bedre arbeidsplassen dems var det snakk om å fjerne det.
M@msen Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Hei:) Hørte med veninna mi nå netopp, hun fødte i mai, og de HAR lystgass:)
Ladybug~N&E Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 de har lystgass;) slapp heeeelt av;) fødte der selv nå i april og fikk tilbud om lystgass. var lystgass der når jeg fødte i 07 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå