Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror f**n meg TR nærmer seg!!! Det kramper skikkelig nede i livmora. slik det vanligvis gjør for mens, faktisk like før den starter! nei nei nei nei nei nei nei NEEEEEIII!!!!!! Jeg HATER TR! Hvis det finnes en gud der oppe som i et villt sekund husket på min mer eller mindre ubetydelige eksistens for et Jæ*la sekund, så ber jeg han om å la det være en liten person der inne og ikke en feit hinne med slimende ekkelt blod som skal ut! jeg lover å være snill til jul, jeg veit hvis gud finnes så gjør sikkert julenissen det også! Jeg er på tur å legge meg ned på næra mine å be snart! AMEN!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 hmmmm... tappen min er enda lukket igjen. hardt inni og myk utenpå, når skal di egentlig åpne seg før mens og den sitter relativ høyt oppe. håper at TR holder seg langt unna!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Gaviditet og pms kan kjennes litt likt ut iblant.. Kysser fingrene for at det er en liten person der inne!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå