Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jenta mi er over ett år. Spiser godt, sover godt og er frisk og raks. Men sutrer såå mye. Vi finner på mye, er ute og leker, og roer oss innimellom med klosser og puslespill osv. Men, hun sutrer og sutrer og sutrer... Ikke er det tenner på gang heller. Hun har igrunn alltid vært veldig sutrete.. Når går det over=??
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Min er snart ett år, og han er akkurat lik. Sutring fra morgen til kveld, holder knapt opp når han spiser. Hehe, men regner med det ikke varer for alltid, håper han lærer å snakke litt kjapt slik at jeg kan få noe vettugt ut av ham istedenfor bare syting.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Tja, han på 10 år begynner å bli litt bedre, men hun på 13 år er begynt igjen...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Min jente sutret også en lag periode (føltes lenge) frem til hun var ca 1 år,så ble hun så "snill" og ikke lenger så skeptisk til fremmende osv MEN nå siste uka er det på an igjen... Uff så slitsomt, hun syter og syter Jeg tror det er 1 års jekslene som er på vei, hun er 14 mnd +. Hvordan kan du vite at det ikke er tenner? Går hun i BHG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå