Gå til innhold

Hva er din største flause???

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt inspirert av henne nedi her med do vinduet..

(vet det har vært en lignende tråd før, men ny nå..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke den største men en jeg husker i forbifarten.

Jeg og daværende kjærste skulle passe huset til foreldrene hans da de var på ferie. (var vel 17-18)

Hadde bare møtt de en gang før.

En litt heftig natt knakk senga dems.

Flau som fy nestegang jeg skulle dit ja

Skrevet

Haha, har en nesten lik en, bortsett fra at det var ikke pga. en heftig natt da. Var 15 år, på middags-besøk hjemme hos en ny kjæreste for første gang. Satt på fanget til kjæresten på en kjøkkenstol, og plutselig delte hele stolen seg i to, og vi braste i gulvet! Pappaen hans holdt på å le seg ihjel, mens mammaen nesten ble litt snurt for at stolen hennes ble ødlagt.

Fikk høre den i ettertid ja :)

Skrevet

Hadde akkurat hatt heftig sex med kjæresten min, og gikk ned i stua for å drikke. Jeg var litt vel svett og helt naken med skikkelig pulesveis.. Så plutselig hørte jeg bak meg "uh, oja! Så det er det som er på moten nå. Hvor har du gjemt mitt kjære søskenbarn? inni deg?;))

Tja, altså. Hans søskenbarn, Håvard, hadde tatt seg en snartur på besøk! Og ikke faen om han rikka seg, så jeg ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Så kom kjæresten min ned, fullt påkledd. Og sier tørt; "Neimen, Ida! Jeg har jo fortalt deg at klær må være på når vi har besøk!" Så sier han til søskenbarnet sitt; "Disse nordlendingene, de aner ikke hvordan de skal te seg rundt folk..."

Også mye latter fra deres side..

GAAAH, *synker i jorda*

Skrevet

hehehe

fler??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...