Gå til innhold

Kan jeg ha denne kjolen i bryllup???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin kjole, meg synes den var for hvit til å bruke i bryllup også fordi den var så lang. Blir liksom så veldig lik bruden ( de fleste brudekjoler er jo lange og hvite)

Skrevet

Enig med Lykke her..den er både lang og hvit, så ville ikke gått med den i bryllup selv. Uansett er det opp til hver enkelt hva en har lyst å gå i.

Skrevet

Kjempefin kjole!

Men jeg ville heller ikke brukt den i bryllup. Da jeg giftet meg hadde jeg en hvit sommerkjole fra vanlig butikk på meg selv, ville ikke hatt det som gjest i et bryllup...

Skrevet

Jeg hdde ikke reagert på at en gjest kom i en slik kjole. Jeg er nokså pirkete på etikette og regler men denne kjolen har sommerlige blå blomster på og synes den faktisk var passende for et sommerbryllup jeg da:)

Men som de andre sier her over så kan det jo være noen som reagerer og det er greit å være på den sikre siden :=)

Skrevet

Nydelig kjole. Jeg synes fint at du kan ha denne kjolen, sommerlig og fin:) Kanskje du kan ha en lyseblå bolero til?i

Skrevet

Så lenge du har f.eks blå sko og blått sjal til skulle det gå fint tror jeg.

Skrevet

Nydelig kjole, men jeg hadde ikke turt å brukt den i bryllup selv... Litt for hvit.

Skrevet

Jeg syntes det kommer litt an på hvordan brudekjolen er, hvis man vet det på forhånd. Jeg skal i bryllup i sommer, og kjolen til bruden er veldig pyntet, har slep og stort skjørt, og da blir kjolen "din" veldig lite brudekjole i forhold.

Men om det er en veldig enkel brudekjole, kan denne bli veldig lik.

Skrevet

var fin den, vist du er i tvil så snakk med bruden, etter min mening så kan den ikke sammenlignes eller forveksles med en brudekjole så jeg hadde brukt den, hadde sagt ja vist noen av mine gjester ville brukt den.

Skrevet

Hvis du går for sko/veske/smykker osv i noe blått og bruden har en tradisjonell brudekjole, så synes jeg det ikke er noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...