dete Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Har fire barn med eksmannen min, og ble "kasta ut" fra vårt felles hjem (leiet bolig). Jeg har fortsatt masse ting igjen i huset vårt som ikke vi har delt. Dette fordi det har vært mye vonde følelser, og han har ikke tatt seg tid til å sette seg ned med meg og dele. Vi har delt møbler, men ikke alle tingene, lekene til ungene, bøker etc... Nå vil han ha nøkkelen, men jeg synes det er ubehagelig å gi den fra meg før jeg er ute helt. Det er ikke sånn at jeg låser meg inn og snoker i sakene hans, men det hender jeg må hente ting til ungene ol. Kan han kreve at jeg leverer nøkkelen nå? Eller kan jeg kreve å behølde den til alt er delt?
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Hvor lenge er det siden dere flyttet fra hverandre? Jeg synes dere burde dele først, men viktigst av alt er å finne en eller annen måte å legge ting bak seg for å samarbeide videre om barna. Problemet her er vel egentlig ikke nøkkelen og tingene, men de vonde følelsene?
dete Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 haster litt med svar, for han kommer for å hente den nå....
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Kanskje prøve å snakke litt med han når han kommer - prøve å gjøre ditt for å bidra for et godt samarbeid videre om barna. Det er kanskje sånn at en av dere har funnet en annen?
dete Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 Ja, jeg prøver å samarbeide. Derfor synes jeg også det hadde vært greit med nøkkelen. For han klarer ikke å ligge i forkant med å huske feks å sende med vogn, sandaler, sykkelhjelmen etc... Han var utro ja...
Iiiiik Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Hva er verst? Å risikere å ikke få igjen alt som er "ditt" eller å sette hele samarbeidet i fare? Hvor sur blir han hvis du sier nei? Du kan rett og slett ikke fortsette å låse deg inn i hans hjem, det er jo ikke ditt lenger... Han kan jo bare skifte lås hvis du ikke gir tilbake nøkkelen og da er han skikkelig sur i tillegg... Jeg ville gitt ham den!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Si at du vil beholde den til alt er oppe og avgjort!
Iiiiik Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Den nye dama hans lager sikkert bråk rundt det at hun fortsatt har nøkkel og han lar seg stresse av det...
Kosego&Lille'n Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 eksen min bytta lås da jeg ikke ville gi fra meg nøkkelen. Alle tingene mine står igjen i huset og dette er et halvt år siden. Ser ikke ut til at jeg får de heller. Ikke har jeg møblene mine og ikke samarbeid med eksen. Jeg ville gitt han nøkkelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå