Gå til innhold

FLAAAAUSE!!!!! Tørr ikke gå ut nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff!!!

Måtte skikkelig på do,og satte meg godt til rette.Det kom HØYE lyder,fis,propp,fjert før bæsjen.Alt veldig høyt og fort!

Så hører jeg Oj da,og latter utenfra,jada,vinduet på badet stod på vidt gap.Utenfor sitter mannen min,naboparet,og deres besøk.

(forhistorie: Bor i 2mannsbolig.Vi har ferie,det har naboen også,de har besøk av et par og ropte at jeg og mannen måtte komme og ta et glass vin.Mannen gikk,jeg skulle bare på do først. )

Så her sitter jeg,ikke mye lyst til og gå ut,men det må jeg vel,hehe.Vi 3 parene reiser til dyreparken sammen om 3 dager.

Så flau!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud, jeg hadde dødd av rødme!!!! hahaha! jeg fikk meg en god latter, her :) Takk!

Skrevet

Hahaha.....du få bare gå ut med hevet hode og late som ingenting...hvis du klare det, hihi...

Skrevet

Du får presentere deg som Julius når du kommer ut til dem :)

Skrevet

Huufff, stakkars deg! Jeg hadde også dødd :S Hehe! Morsomt, men skjønner at du ikke helt ser det komiske i det akkurat nå! ;)

Skrevet

Hihihi :D

Ikke meningen å le altså, men klarte ikke la være :D

Huff, kan tenke meg du er flau ja..hihi..du får bare gå ut og forsøke å spøke det vekk, eller noe sånt :)

Skrevet

Stå under vinduet og lag likelydende lyder med munnen, gå ut mens du lager enda flere lignende lyder. Så kan de lure på hvilke lyder som var ekte og ikke, og dere kan le sammen.

Si at du lekte dyrepark.

Skrevet

Hvis inngangsdøra ikke synes fra der de sitter kan du jo sørge for å snakke skikkelig høyt idet du går ut og si: "Bare hyggelig (navnet på nok en nabo), kan ikke leve lenge med en ødelagt do så bare kom tilbake om du trenger å låne vår igjen".

Og så later du som ingenting når du setter deg.

:o)

Skrevet

Haha:P Dagens beste!

Ta med deg en prompepute ut, og sett deg på den:P Se hvordan de reagerer!! :P

Skrevet

Hehe,må vel spøke det vekk :)

Bra jeg ikke er veldig beskjeden av meg,men dette var jammen flaut likevel:)

Får meg vel noen kallenavn nå tenker jeg:) Skal være sammen disse folka i 2 uker:)

Må vel bare gå ut:)

HI

Skrevet

Hihi, morsomt:) Men du har jo ikke gjort noe som ikke vi alle gjør daglig. Bare gå ut og kos deg:)

Skrevet

Har dere et barn som bruker do:

Gå leeendes ut og spør om de hørte xxx da han/hun var på do, du selv holdt på å knekke sammen i latter osv.

Teit å skyve skylden over på andre, men kjøp en sjokolade som plaster på såret imorgen.

Skrevet

Hadde blitt skikkelig flau selv, og jeg er heller ikke av den beskjedne typen. Hadde det vært meg, hadde jeg skyldt på akutt hodepine og gått og lagt meg, så flau hadde jeg blitt :D

Lykke til med bortspøkingen, og takk for at du fikk meg til å le, har ikke ledd så mye på LENGE :D

Skrevet

Spøk det bort med "Wow, det er bra akustikk i doen våres. Kan ikke huske det har vært så bra andre steder. Hvordan er det hos dere??"

Skrevet

Hehe, mannen min kan ikke skjønne at det skal være et problem å drite, så han synes du skal gå ut og si at det var godt å få seg et kvalitetsdrit! ;-)

Så kegger han til; blir dere kvinner altså flau over helt naturlige, kroppslige funksjoner?

Skrevet

HAHAHAHAHA! Frokostquiz, den der var fantastisk!

Skrevet

Hahahaha! Jeg ler så jeg griner!

Jeg synes den med å bruke unnskyldningen om at naboen lånte doen burde funke fint. Og hvis ikke, er det jo en dødsbra spøk å dra når du kommer ut! :)

Åå! Jeg skulle ønske jeg kunne vært flue på veggen hos deg nå! hahaha!

God sommer :)

Skrevet

Shit happens, er det ikke det man sier? hehe... tom mannen min reagerte med sympati på denne, og han sparer ikke på kruttet for å si det sånn...

Skrevet

Du må nok oppdatere på denne gitt ;)

Skrevet

Hahaha, fantastisk. Stemmer forøvrig på kommentaren til Frokostquiz. hahahaha. Uff.:o)

Skrevet

Bare si "åhhhh, det var godt å få det uut!"

:-D

Skrevet

Herregud, du har ferie, skal drikke vin med naboer, og så sitter du her og jamrer over dritinga di. Som om du var 12 år.

Skjerp deg.

Var det først nå du oppdaget at ditt eget vindu sto på vidt gap???

Skrevet

gud så mangen sure kjerringer det var her inne i kveld da!! :-O hva er problemet ditt 23.36? det er jo kjempe morsomt!

Skrevet

hehe, toppers!

Hadde selv godt ut og sagt "ah, det var godt!"

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hahaha!

Denne må du oppdatere HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...