Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 I dag skulle jeg kjøe røyk til samboeren min. Så ble jeg spurt om leg!! Fra nå av skal jeg kjøpe røyken hans væær gang. Jeg har lyst til å si det til alle jeg kenner, men det blir for sært. Liker ikke å skryte (yeah right) Så da foreller jeg det til dere. WOHOOOO
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 ) alltid like moro - det skjer meg enda selv om jeg fyller 32 senere i år!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg tok bussen en gang, og sa bare hvor jeg skulle. Så ser sjåføren spørrende på meg og sier: voksen?. Da var jeg vel nærmere 30 tror jeg. Likte den da. Kunne jo løyet og sagt barn, men turde ikke i tilfelle kontroll.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har også opplevd å bli spurt om leg for røyk da jeg var 32 år, og spurt på bussen om jeg var barn eller voksen da jeg var over 30. Synes ikke det var så kjekt å se ut som et barn når man er voksen for maaange år siden. Jeg synes nok det er negativt pga at jeg veldig lenge ble behandlet som en umyndig ungdom og stadig fikk høre at jeg så ut som jeg var 16 selv om jeg var rundt 30. Nå er jeg i midten av 30-årene, og jeg er vel en av få kvinner som er veldig glad for de linjer jeg har og for at kroppen ser voksen og slapp ut. Endelig tror folk at jeg er over 25!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Du har rett i det hvordan man blir behandlet. Så er ikke bare bare å ha ungt utseende alltid. Man får ofte mer respekt i bla butikker og offentlige kontorer som "voksen". Men skillet her går vel gjerne på under og over 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå