Lieama Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg skal på venninnekveld for første gang på lenge; nå på torsdag. Hun som skal ha det har bedt meg om å ta med noe snacks, men hva skal jeg lage? Har noen forslag til noe enkelt og godt (gjerne sunt, men ikke nødvendig)? Tenkte gulrotmuffins eller kanelboller, men er det for kjedelig? Legg gjerne med oppskrift
Rampongi Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 her er noen tips jeg liker: oppskjærte grønnsaker og dipp Toro sin brownies for langpanne, men hell over i muffinsformer i stedet God te og kaffe ostefat og kjeks med epler og druer på toppen grissini (brødpinner) med parmaskinke snurra rundt seg oppskjærte cherrytomater med litt olivenolje og basilikum evn salt på oppskjærte agurkskiver uten skall med olivenolje og salt
Rampongi Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 så ikke før nå at du skal ta det med deg bort. Men du har sikkert noen plastbokser? om ikke er jo grissini i egen eske og parmaskinka innpakka, så du kan jo bare snurre litt når du kommer dit.
Gjest thricane Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 hva med nachos og hjemmelaget guacomole? det er knallgodt:-)
rosa og en blå Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 denne MÅ du lage TACO salat en majones en lett rømme en pose taco krydder bland i en kinakål en paprikka en mais boks (liten, og sil ut vannet Godt) en purreløk en kylling server gjerne med hvitt brød, baguett, hvitløksbaguetter
rosa og en blå Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 glemte NACHOS noen knuser dem rett i bollen. men eg liker å servere ved siden, så kan folk ta om de selv vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå