Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Tror dere på gud? grunner. Tror dere ikke på gud? grunner?
Gjest ->>- Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Nei. Fordi ingenting tilsier at jeg burde det.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ja, hvorfor? Vel, jeg velger å gjøre det, og det er igrunn litt godt, og det hjelper meg faktisk til å være ett bedre menneske. Selv om jeg nok burde jobbet hardere med meg selv på akkurat det. Jeg er så langt fra perfekt:s
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Tror ikke på noen gud, nei. Guder er skapt av mennesker som trengte noen å skylde på når avlinga slo feil og noen å takke når avlinga var bra. Også balla det på seg, kan du si.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Ingen som tror du er perfekt basert på Gudstro. Jeg tror ikke på Gud, jeg vet ikke hvorfor - hva man tror kan man ikke alltid forklare. Jeg prøver å være et godt menneske i både tanker og i praksis, og det kommer av mitt humanistiske menneskesyn og min gode oppdragelse.
blueeye Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Nei det gjør jeg ikke. Har aldri hatt noen grunn til det. Men skulle veldig gjerne gjort det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå