Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Etter ammeslutt og en ukes ferie falt jeg heeelt av den fine "trene og spise høvelig sunt"-rutinen min.... :s Finner ikke motivasjonen, spiser det jeg kommer over og mye av det... Har gått opp ca 3 kg og magen begynner å bli slapp igjen... Så, hva er ditt beste motivasjonstips?? Kom med det..! Sniker meg på kjøkkenet og henter litt pepsi max og kake mens jeg venter......
Rampongi Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 hahaha, ferdig kaka? Nå er det andre boller. Den kvapsete magen skal vekk! (skrevet med innlevelse og militære tendenser i stemmen) Skriv ned alt du spiser og tell kalorier, feks bruk greteroede sin nettside eller myfitnesspal.com. Legg inn all trening, fra husvask til sykkeltimer på sats og legg inn hvert et kakestykke. Vær nøye og se sort på hvitt hva du faktisk hiver i deg i løpet av en dag. Trill og tren. Last ned eller kjøp 30 days schred eller tren på senter. Fortell deg selv at du er flink og ikke minst nydelig!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Hehe, vet jo egentlig hva jeg BURDE spise, og jeg var sååå flink, har i hele år trent minimum 3 ganger i uka, og rett før ferien min gjennomførte jeg 30 day shred med to pausedager, i tillegg til å beholde en ukentlig time på senter, så trente 33 ganger på 32 dager... Og i ferien jogget jeg en tur, og gikk en tur på fjellet. Eller det har det vært labert med trening. Vet ikke helt hva som skjedde, ble vel kanskje bare for mye, siden jeg har 3000 andre ting jeg har prøvd å fått gjort samtidig. Kommer meg sjelden på kveldstimer siden mannen jobber borte, og nå har de i tillegg tatt sommerferie, så da er det bare egentrening på tredemølle, sykkel og styrke som gjelder... Nei, jeg får låne meg joggevogn og kjøpe/låne sykkelvogn og drasse ungene med..! Trenger mer kondisjonstrening, det er sikkert...! Men den der dørstokkmila, den er laaaaang....! Får bare tenke på "Nå er det andre boller. Den kvapsete magen skal vekk! (skrevet med innlevelse og militære tendenser i stemmen)" Haha..!
Rampongi Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 fader, du har jo vært råflink jo. kanskje bare kroppen som trengte en pause jeg må bruke den militære tendens-stemmen på meg selv for tida jeg også, men i august.. da er jeg lekker da!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Da får jeg hive meg i gang igjen jeg også, så vi kan være lekre sammen I morgen den dag...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå