Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Bor i leilighet, og har en nabo ved siden av som krangler mye. Noen ganger hører jeg masse skriking og roping, spesielt av mannen. Dem er fra et annet land, så jeg hører ikke hva han roper for noe. Men hører at han roper og skriker. Dem har 2 barn. En på ca. 5 år og en på ca. 3 år. Hører også at barna skriker og gråter mye. Så jeg ringte politiet. Nå er jeg bare redd for at han vil skjønne at det er jeg som har ringt, og komme på døra mi og true meg med et eller annet. Har nemlig skjedd med venninna mi da hun gjorde det samme.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Kan ikke svare på ditt tilfelle, MEN generelt sett så kunne MYYYYYE dritt vært unngått om folk hadde vært litt flinkere til å "blande" seg... Folk er for feige !!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Flott gjort av deg! Takk for at det finnes naboer som bryr seg :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ja supert gjort. Hører mange klager på at utenlandske naboer hyler og kauker, slår hverandre og slenger ting eller folk i veggen. Hvem vet hva som foregår. Aldri noen som tørr å si fra til noen. Feigt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå