Gå til innhold

Noen andre med lavt stoffskifte?


Mamsen<3

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lavt stoffskiftet i noen år. Da jeg var på UL fikk jeg tilbud om en gratis UL i uke 28 eller noe på grunn av stoffskiftet. Dette var ikke jeg klar over, men takket ja med engang. Vet ikke helt hvorfor de tilbyr det men. Noen som vet? Trodde at den type sykdom ikke påvirket forsteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg også hadde ganske så lavt stoffskiftet i en del år, men det gikk faktisk litt opp da jeg ble gravid (faktisk så ble stoffskiftet normalt etter fødselen).

 

Jeg fikk også tilbud om en ekstra UL i uke 28, dette fordi de ville passe på at alt gikk som det skulle, mener det var snakk om fostervann, nyrer og slikt. Ingen av legene eller jordmødrene jeg snakket med, hadde vært ute for at stoffskiftet skulle ha noen innvirkning på fosteret, men med en gang noe var "unormalt", ville de heller kontrollere for mye, enn for lite.

 

Om du ble usikker av denne grunn, hadde jeg bare tatt en telefon til legen min, og bedt om en skikkelig forklaring om hvorfor de vil ha en til UL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har hatt lavt stoffskifte i 3 år og har måttet øke dosen min med medisin etter at jeg ble gravid. Men da jeg var på ultralyd fikk ikke jeg noe tilbud om ekstra ultralyd. I følge legen min så skal det ikke ha noe å si for fosteret, men viktig at mor tar medisinen sin slik at mor har det bra gjennom svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sliti litt den siste tiden. Jeg var og tok en blodprøve og da viste det seg at stoffskiftet ikke var som det skulle. Så jeg skal øke dosen nå.

 

Det er veldig viktig at man føler seg bra i svangerskapet og ikke minst når barnet kommer. Håper at jeg må senke dosen drastisk når ungen har kommet. Går på VELDIG høye doser fra før i tillegg til og måtte øke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...