Gå til innhold

Blir du skikkelig sint på barna dine av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg holder på å eksplodere, men tar meg i det og prøver å ta meg sammen. Er så sliten av barna mine for tiden at jeg holder på å klikke. Det er krangling/plaging hele dagen og all energien blir sugd ut av meg. Så når eldste ikke hører etter for tjuende gang og slår/lugger/skubber lillesøsteren, så kjenner jeg at lunta er borte. Kan finne på å løfte eldste etter armene og bære barnet på timeoutplassen, og kroppspråket mitt lyser hva jeg føler inni meg:( Er redd barna kommer til å hate meg hvis dette fortsetter. Hvordan jobber jeg med sinnet mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir skikkelig sin noen ganger ja.

så lenge det ikke går ut over barna s¨å

Det er jo en følelse det og , og mamma går ikke å er rolig og glad hele tiden

Skrevet

Som jeg skulle skrevet innlegget selv!! Eldste får meg til å se rødt noen ganger og jeg eksploderer skikkelig!! Merker om jeg klarer å holde meg rolig når noe skjer, så blir hun og roligere. Er bare så vanskelig avogtil...:(

Skrevet

Ja, jeg blir så sint noen ganger jeg og. Jeg har faktisk tatt meg selv i det mens jeg hopper opp og ned og tramper i gulvet "hvis ikke du tar på deg skoene nå, så får du bli alene hjemme mens jeg kjører på butikken og kjøper meg is!"

Men sånn er det. Når grensen er nådd så er den det, og ingen unger har vondt av å se at foreldrene også kan bli sinte og få nok av urimelig oppførsel. Saken er at man må ha en balansegang, det alle følelser er aksepterte og får komme til uttrykk. I vår familie har vi lov til å bli sint på hverandre, krangle, og samtidig så er vi flinke til å være glade i hverandre og gi masse kjærlighet.

Skrevet

Jeg signere NN 21.12, akkurat slik har vi det her i huset også. Trist når det skjer, men noen ganger er det bare nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...