Hikken Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har lyst til å spise ett tonn med drittmat.. Pasta med pasta med pasta med salt og pommes frites og biff og pasta og bakt potet og hakkebøf og grilla kylling med masse hvitløksrømmesausdressingting og sushi og pasta... Kan noen komme hit og årne det for meg..? Takk!
HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 hehe, du skulle vært her da:D Har handla inn sinnsyke mengder med skrapmat i dag i håp om å klare å spise, det meste ender nok i søpla...
Hikken Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 ...??? Kom hit!! Hvor bor du? Jeg er på vei :-D
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Kjøp en Bend-it smoothie ?a 750 ml. Fungerer fett som mettende "måltid" :-) God er den også.
Hikken Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 Æss, synes ikke de er noe gode jeg.. Og hjemmelaga smoothie drikker jeg plenty av hver dag, det er lunsjen til ungene og meg ) Viff ha mat som bader i fett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå