Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hvor tidlig begynner dere? Jeg er i uke 35 nå.Vet liksom ikke når jeg skal begynne. Tenker at hvis lillegutt kommer før termin burde jeg vel kanskje gjøre det snart ? Men kommer han etterpå så er jeg redd det blir litt tidlig. Hva gjør dere andre?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Er i uke 38 og har ikke begynt ennå... Får vel sette i gang snart.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Det skader jo ikke å vaske dem nå og legge dem i skapet. Hvis du synes de er skitne etter feks 7 uker i skapet er det jo bare å vaske dem igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ok. Da trenger nok ikke jeg å begynne å stresse med det enda da
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg hadde stort sett vasket og ordnet alt til uke 36. Men det var mye fordi jeg hadde termin på nyåret og ville ha alt klart før jul.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 better safe than sorry er mitt motto, så som 2103 sier: synes du de virker skitne igjen så er det jo bare å gjøre det ommat...plutselig bestemmer den lille i magen seg for å komme litt tidlig, greit å være forberedt... trenger jo ikke å vaske alt heller...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Det er sant det. De anbefaler vel også å vaske alt to ganger? Eller holder det med en gang? Kan man bruke vanlige vaskemidler, som omo? Eller lønner det seg å bruke nøytralt ?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Jeg bruker Blenda sensitiv på alt uansett, så da ble det en selvfølge å bruke det på babyen sitt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå