HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Forrige onsdag fikk jeg sinnsykt vondt i ansiktet, det vil si kjeven, rundt ørene og nesen, og i hodet. Snåtten rant og hosten begynte. Jeg ko meg over helga, men nå i dag ble jeg plutselig like slakk som forrige onsdag, er sinnsykt trett og tett.. Er dette det som kalles sommerforkjølelese, eller bør jeg komme meg til legen? Grunnen til at jeg spør er at dteer flere år siden jeg har følt meg så slakk som nå. I tillegg passerer alt jeg spiser systemet mitt i løpet av noen timer, så er gått ned 4 kg på denne uka nå.
Anja Annonym Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Velkommen i klubben. Jeg måtte på legevakta i natt etter ei uke med sommerforkjølese fra hell. Diagnose, forhøyet crp, litt feber, halsbetennelse og bihulebetennelse. Resept på 1 pakke, og beskjed om å se det an nok ei uke.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 Oi, såpass.. Det som bekymrer meg mest er dette med maten, og om det kan utvikle seg til lungebetennelse osv.. Du må ha god bedring, håper det går over snart så du kan nyte resten av sommeren!
Snakkelittmeddeg Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Har gått i 3 uker og hanglet nå :s Hatt en uke på antibiotika og slimløsende brusetabletter (fikk de pga bronkitt).. Men nå er jeg like dårlig + øreverk igjen Kjenner det tetter seg godt igjen i ørene og det klør!! Tror kanskje du bør ta en tlf til legen å bare høre hva de sier i alle fall =) Fortsatt god bedring til deg =)
Anja Annonym Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 lungebetennelse osv.. ----------- Spørs hvor ille du hoster nå? Kjennes det ut som om lungene er på vei ut, så er lege/legevakta en svært naturlig plass å oppsøke. Nyte resten av sommeren? Hvilken sommer? Her har vi blitt lovt tropevarme pga klimaendringer, og hva får vi??? Dårligere vær enn hvilken som helst høststorm Og god bedring til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå