nysnupp Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 er første gangs og lurer derfor på hvor stor evt en tegningsblødning skal være, eller om det må være rødt blod? Har termin på søndag, og nå hadde jeg rosa utflod i truseinlegget, og etter 10 min var det kommet litt mer.. men det var liksom ikke så mye! så derfor lurte jeg på om dette er tegningsblødning og evt hvor lang tid det er vanlig at ting skjer når den kommer! Kjenner litt murringer i rygg og mage, men ikke noe vondt ennå... Vet ikke om om jeg skal ringe føden eller ikke ennå ??
mammaen til 2+1 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 ken hende du er i gang, men er det bare murringer du har eller sammentrekninger? Det er ikke vits å reise på føden før du har sammentrenkninger.
nysnupp Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 det sitter i ryggen og forann i magen, men tror ikke jeg har sammen trekninger.. veldig mensen smerter bare! Vanskelig å vite hva man kjenner, men tror nok så gjerne at det er noe på gang, føles sånn iallefall Nei da ringer jeg ikke helt ennå..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Signerer Williams mamma over her. Hadde selv en tegningsblødning for en uke siden etterfulgt av mase-rier i flere dgr. Nå er det heeelt stille. Men jeg ringte føden og de ville notere det så ta en tlf da man alltid skal gjøre det ved blødning (hadde litt friskt blod) Masse lykke til. Håper virkelig du er igang.
nysnupp Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 åh så kjedelig for deg da katta nedtur! Tusen takk for det! Ja får håpe det.. ellers e det ikke så altfor lenge til heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå