Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min 2-åring får det han vil ha av grønnsaker... agurk, tomat, salat, gulrot, mais... det er det han får mest av...

Skrevet

Datteren min får alt av grønnsaker hun vil ha. favorittene er potet og gulrot.

Har også den fordelen at når vi er på butikken så spør hun gjerne om eple banan eller gulrot og da kan vi nesten ikke nekte henne det syns vi :)

Skrevet

Alt det vi selv spiser. Favorittene er gulrot, brokkoli og kålrot.

Skrevet

Hun får servert det samme som vi spiser, men det er ikke alt som er lik populært.. Brokoli og blomkål er ikke videre interessant =P Men erter derimot. Erter er min toårings store favoritt! Hun stjeler til og med ertene til mammaen og pappaen sin =D

Skrevet

Alt, og han spiser alt med god apetitt! Må forhandle litt for å få i han kjøtt/fisk, men han spiser en bit mot litt brokkoli :-)

Skrevet

Alt det vi spiser, men hun spiser som regel kun blomkål og brokkoli, alt ettersom dagshumøret. En agurkbit i ny og ne kanskje? Gulrot hvis formen tilsier det.. :)

Mye hun ikke vil ha dessverre... men men, går seg vel til.

Skrevet

Hun får alt, men nekter å spise grønne grønnsaker, istedet går mais og tomat ned på høykant.

Skrevet

Gulrot, broccoli, blomkål, sukkererter, squash, cherrytomat, maiskolbe, vannkastanjer, erter. Hun elsker grønnsaker :)

Skrevet

gulrot og brokkoli går det mest av. I salater spiser han KUN mais.

"mæ liår ikke gurk"

Skrevet

Her har junior i hus spist alt av grønnsaker fra han var liten.

Det eneste han styrer unna er rå løk i store biter....-hvilket er forståelig.

Til og med stangselleri går ned på høykant.

Her serveres mye grønnsaker og frukt, så han ble vant til det fra han var liten. Lettere når man ser mamma og pappa spise rå grønnsaker som snacks hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...