Gå til innhold

K-V-A-L-M!!


husmortrall

Anbefalte innlegg

hjelpe å trøste. her i gården er det bare mer og mer av denne kvalmen. forrige svangerskap var jeg kvalm i maks 10timer tilsammen (!!) og nå er det hver eneste dag, og stadig mer for hver dag som går. er 7+1 idag....hvordan skal dette ende!?

 

noen gode tips /erfaringer på hva som hjelper??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på en helsekost butikk og kjøp deg ingefærtabeletter. Det funker som bare tusen. (eller gjorde det på meg iallefall.) En når du kjenner kvalmen er nok for meg iallefall.

Fikk det anbefalt av hun som driver helsekosten her jeg bor og jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser Lovehearts! :) De hjelper faktisk, og gode er de også!

 

Er fortsatt kvalm om morgenen, og spyr og herjer på. Men når jeg har spist litt Lovehearts, blir dagen mye bedre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg selv er ekstremt kvalm om dagen, og kaster opp i et sett.

Var hos legen i går, og hun tipset om kjerringråd som sitron i vannet du drikker, ingefær (spise rå biter, koke vann med ingefærrot og sitron, for så å drikke det avkjølt). I tillegg fikk jeg en resept på reisesyketabletter, men de vil jeg helst ikke bruke.

Veldig mange synes at Seabands hjelper. Jeg kjøpte noen på apoteket i går, men synes ikke de hjalp meg noe.

Ellers er det bare å spise ofte og lite. Mange blir kvalme når de blir sultne, så det hjelper å spise.

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...