Gå til innhold

byporten legesenter?? ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt der?

ringte og de sa de bare tok innvendig ultralyd?? hmmm, på bilde på siden deres ligger d en dame og smiler så gla, men de tar ultralyd utenpå magen hennes....?

kanksje hun misforsto meg?

noen som vet?

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"mens de tar ultralyd utenpå magen" :):)

Skrevet

Beklager, vet ikke. Ring dem igjen. Det som ville vært rart var et bilde av en kvinne som skrever med bena med en stang i musa.

Skrevet

nei synes du??? d er jo tydeligvis d de tilbyr :P

skjønner ikke helt hu dama, men nå har jeg liksom ringt en gang og fått et svar, og hu var så sur.. ville heller spørre her inne:)

Skrevet

innvendig ultralyd betyr at de stikker en sak inn i deg og ser på fostret. Jeg har tatt ultralyd slik alle gangeng og skjønner ikke hva problemet er.?

Skrevet

greia er:

jeg vil ta privat ultalyd, var på ultralyd i går (uke 18+4) og alt var bra ,men vi klarte ikke se kjønnet, noe vi gjerne vil:)

ringte da byporten siden d står på dems side at de tar ultralyd og bilde av denne damen med UL på UTSIDEN av magen.

da jeg spørr om ultralyd for å se kjønn. sier hun:at de kun tar innvendig og at de ikke vil ta oppdrag for å se kjønn da d er så usikkert???

synes d var litt rart..

ingen som har tatt utvendig der??

vet jo hva innvendig ultalyd er da...:)

Skrevet

Ring heller til Majorstua klinikken og bestill time. Koster 1200 kr. El så har du oslo City legesenter, men de tar nesten 1400 kr, Lysaker 1000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...