Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg skriver et innlegg her i dag fordi min kjære samboer og mor til min kommende sønn sliter endel med uren hud. Jeg lurte på om dere kanskje hadde et tips til meg, så jeg kunne dratt ut å kjøpt noe til henne, så hun kanskje kunne bli kvitt litt urenheter. Dette er svært uheldig for samboer, og svært uheldig for meg, for jeg syntes det ser forferdelig ut. Syntes synd på henne, samtidig som jeg ikke orker å kysse henne, stakkar. Hun er kvisefri ellers, utenom graviditeten, men nå ser hun ut som et katastrofeområde, Noen tips jenter? Hilsen en gutt som vil overraske dama....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg ville forhørt meg om behandling på hudpleiesalong:)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har et tips! Hold kjeft om tankene dine og kyss henne masse selv om egentlig har lyst til å spy! Si til henne hvor vakker du synes hun er. DET er den beste gaven du kan gi dama di nå. Opplevelsen av at du elsker henne og finner henne attraktiv selv med uren hun!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Mest effektive er jo reseptbelagte midler men det får hun ikke når hun er gravid ! Prøv Tetre serien fra BodyShop, rens, krem og maske Men uansett, tenk at det går over.. Du kan vel kysse henne fordet?? Stakars, hun bærer jo tross alt barnet ditt frem!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 strengt tatt så er det jo din feil at hun ser sånn ut så da synes jeg du bare skal drite i det og overse det. hvor gammel er du egentlig?? og de kvisene hun har nå er jo hormonelle og de går det ikke an å vaske vekk.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Takk damer. Selvfølgelig tenker jeg at det går over. Men akkurat nå ser hun ikke ut, og jeg klarer ikke juge på meg at jeg klarer å være intim med henne. Men har skrevet opp alt dere har tipsa meg om, så imorgen skal jeg ut å handle litt så blir alt fint igjen sikkert. Elsker henne med eller uten kviser, men er ikke veldig 1. pri å være intim med henne akkurat nå.... Synd at det skal være slik, for jeg tenner veldig på den deilige gravid kroppen hennes. Takk for hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 det blir ikke fint igjen før ungen er ute og kanskje ikke da en gang. jeg hadde aldrig kviser før jeg ble gravid og nå etter tre år og to barn sliter jeg enda med det. så du får gjøre noe med holdningene dine fort som fy for det er jammen ikke sikkert at hun kommer til å få baby hud igjen med det første.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 jenter da... give him some slææææk han har trossalt gått inn på BIM for å prøve å hjelpe sin kjære syns dere heller kan gi han råd som han spørr om....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 her bærer kjæresten din på barnet ditt og så er du faen meg så utakknemlig at du ikke vil kysse henne engang pga hun har fått noen kviser?? Ærlig talt, er du så vakker som en gresk gud selv du eller??? Æsj blir kvalm av holdningene dine.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Du har en så merkelig måte å uttrykke deg på at jeg nekter å tro dette innlegget er seriøst, må være et forumtroll igjen...? Om en mann virkelig ville hjelpe jenta si med uren hud hadde han vel bare kjøpt et gavekort i en hudpleiesalong så hun kunne fått en dyprens der og gode hjemmeprodukter med seg etterpå.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Nå må dere se litt perspektiv her. Jeg la ikke dette innlegget ut for å hetse hverken dama eller noen andre. Bare lurte på hva jeg kunne gjøre for å få hjelpet henne, og meg.... Beklager at jeg sa noe som dere ikke likte, og beklager at jeg er ærlig og sier ting rett ut isteden for å gå rundt grøten, men jeg later iallefall ikke som om jeg er noen andre enn meg selv. Hilsen gutt som skjønner at jeg har spurt på feil sted. Takker til de som har gitt meg noen svar jeg faktisk kan trenge.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Hehe, du har tråkket litt på hovne hormonelle tær her. Sånn er det på bim/dib:) Synes du gjør en fin ting jeg, men tror kanskje hun hadde satt pris på en liten smask av og til også.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 Uren hud under svangerskap er helt naturlig og forårsakes av hormonene som er helt på styr. Noen er plaget med dette mens andre ikke er det. Jeg slet selv med uren hud til 2.trimester i mitt andre svangerskap. Du kan selvsagt kjøpe rens beregnet for uren hud, tonic, peeling og masker samt serum/dagkremer/nattkrem beregnet for uren hud. Dessverre vil nok kvisene og urenhetene fortsette å komme til hormonene har stabilisert seg litt og dette må du nok bare innfinne deg i ;-) Lykke til! - Hudpleier -
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #14 Skrevet 29. juni 2010 Tenk på at her sitter det tonnevis av andre hormonelle jenter som sliter med akkurat det samme som din dame, også kommer du her og forteller at du vemmes av det og ikke orker kysse henne.. Klart det ikke faller i god jord, dette er noe vi ikke kan noe for og ikke trives med vi heller og du sårer, rett og slett. Ikke noe godt å tenke på at partneren vår synes vi er vemmlige! Men skjønner jo hvor du vil hen da, du mener godt men uttrykker deg så helt feil. Du skulle sagt at du hadde vondt av jenta di som sleit så med uren hud i svangerskapet og du ønsket hjelpe, du skulle aldri sagt hva du mener om urenhetene ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #15 Skrevet 29. juni 2010 Han har jo sagt det jo, men han rakk jo ikke mer før alle kastet seg over han stakkar.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #16 Skrevet 29. juni 2010 Nå er jo ikke denne mannen (forhåpentligvis) kjøreste med oss alle, så jeg syntes du tar litt mye på vei for et slikt innlegg. Fordi om denne gutten har problemer med det, vil jo ikke si at din mann har problemer med det. Syntes det blir veldig dobbelmoral, når en gutt kommer med sine problemer om sexlivet/intimitet, som i denne saken var at han ikke ble tent på den urene huden til samboeren, da er det liksom såååå forferdelig. Men så fort det kommer et "Har sex med gubben bare for å slippe mas" eller "samboeren er ikke flink i senga" - innlegg, da er det ingen som snakker noe om følelser. DOBBELMORAL!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #17 Skrevet 29. juni 2010 Hehe høres ut som dama di trenger en full dag på et dyrt spa min samboer så helt perfekt ut før/under og etter graviditeten iallefall etter hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå