Gå til innhold

Foreldrene til dagbarnet mitt er splitter pine gale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren altså, jeg fikk melding av far i huset for en liten stund siden med spm om de kunne komme innom med en liten overraskelse, og glad i overraskelser som jeg er svarte jeg selvfølgelig ja :o)

LITEN du lissom! Far er fotograf, og jeg fikk et bilde på lerret som jeg har sett på og siklet på på siden hans sååå mange ganger (aldri nevnt det for dem)!

Heldige meg og supersnille dem!

Har fått dette http://slicesoftime.andreasoverland.no/20061022_01.photoblog i 100 x 40 cm :o)

Altså, jeg hadde blitt glad for et kort liksom! (Og jeg fikk jo det også, et pent og rørende kort undertegnet av mor, far og lille dagbarn.)

Har hatt gutten her i ett år, siste dag i morgen. Blir rart altså, å skulle krype ut av hjemme-boblen min etter ferien :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har foresten tatt bilde av meg før til et fotoprosjekt han driver med, et portrettbilde om dagen.

Vet at han stadig leter etter nye "PHX"-modeller, så hvis det er noen i Bærum eller omegn som kunne tenke seg å stille på noe sånt er det bare å ta kontakt med han.

Fantastaisk bryllupsfotograf også!

Her er meg:

http://phx.no/#201002/20100203_01

Skrevet

Vææææææææo!!!!!!

Det var vanvittig pent!

Og du er kjempeheldig og helt sikkert verdt det:-)

Koselig da:-)

Skrevet

Å det bilde var kjempefint :)

Tydelig vis noen som er kjempefornøyd med jobben du har gjort :):)

Skrevet

Hehe, takk! Og ja, det var utrolig snilt! Visste at de likte meg, men såå godt liksom? ;-)

Skrevet

Det kan virke sånn :o)

Søte menneskene!

Skrevet

Fantastisk flott bilde:-)

Skrevet

her tenkte jeg nok et skal-jeg-melde-til-barnevernet-innlegg, men der ble jeg overrasket gitt:-) Det var kjempefine bilder begge to, skjønner godt at du er fornøyd:-)

Skrevet

Mhm, gleder meg til å vise til samboern :o)

Fiiine bildet MITT :-D

Skrevet

Bildene var kjempefine og du er kjempesøt! Rart med et nick som får et fjes, man har jo sine tanker om hvordan folk ser ut:)

Jammen hyggelig å gå en virkelig fin gave, og det speiler jo tydelig at de er superfornøyd med dagmamma'n sin!

Skrevet

Så utrolig ålreit!! Snille mennesker og heldige deg! Men du har sikkert gjort en super jobb med barnet deres også da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...