Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett og så vidt prøvd en rettetang som jeg ikke husker navnet på. Den fåes i flere farger og har noen diamanter på skaftet. Den skal være kjøpt hos frisør.

Noen som vet hvilken jeg mener , og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har GHD og er veldig fornøyd:)

Skrevet

Den selges hos frisører, og skal være den beste. Jeg kjøpte på nett.

Skrevet

jeg har prøvd GHD som koster ca 2000 og nok er den du tenker på, finnes i flere farger, og noen av de har "diamanter" på. JEg endte imidlertid opp med HH Siomonsen Pro Styler, også den fra frisør, finnes også i mange farger, jeg syns bølger, krøller sitter myyyye lenger med den..vet ikke om det er fordi den blir varmere eller hva? Jeg betalte 1125,- for den..

Skrevet

Min er bare rettetang, tror jeg? Eller skal man kunne lage bølger og krøller med den?

*lurer på om det er noe jeg ikke har fått med meg*

Skrevet

for å få penest bolger anbefales absolutt å bruke rettetang!! Begynn helt innerst på håret, snurr rettetangen 180 grader rundt og dra sakte ut.. da får du sånne fantastikse modellbølger i håret!! vanselig å forklare, men sjekk linken!!! Håret mitt som var tynt og livløst er nå fantastisk!!! Hehe

http://www.youtube.com/watch?v=WnmRmwBMe9g&feature=related

Skrevet

mener den skulle koste 1000 hos frisør, da er det vel neppe GHD

Skrevet

Der lærte jeg noe nytt gitt..hehe...:-) Takk!

Skrevet

ja, jeg visste ikke dette selv for noen uker siden, og har vært på en laaaang jakt etter en GOD krølltang, vet ikke hvor mange jeg har prøvd, men så lærte en frisør meg dette...!!!

Jeg er kjempefornøyd med min hh simonsen, så kan jo være den du er på jakt etter?? Min er lille, men vet den også finnes i grønnn, gull, hvot og sort...og er jo sikkert flere modeller kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...