Gå til innhold

Vannavgang i uke 32...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med vannavgang siden lørdag, og er selvsagt innlagt på sykehuset... Aner ikke å lenge jeg må gå her og hva som skjer videre.... Fikk inntrykk av at legene ikke kommer til å stoppe noe om riene kommer i gang denne gangen, og har jo da natuligvis blitt sittende å tenke på hva man da går til med prematurt i uke 32.... Noen som har noe erfaring med dette??

Fikk riehemmende drypp i uke 29, og 2 lungemodnings sprøyter,,,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det går nok helt fint med barnet, uke 32 er ikke alt for tidlig det. Barnet kan nok ikke amme og må ha sonde. Du blir værende på sykehuset en del uker men det går helt fint skal du se :)

En venninne av meg fikk barn født alt for tidlig, uke 27. Veide nesten 800g og det går kjempefint med han :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Barnet vil bli lagt i kuvøse og kan trenge litt pustehjelp i starten, men det går helt fint skal du se :)

Skrevet

Min gutt ble født i uke 33. Det gikk veldig bra. Var på sykehuset i to uker. Han trengte ingen hjelp til noen ting, han hadde kun sonde de to første dagene. Han lå ikke i kuvøse, bare til obsevasjon. Han måtte ligge i lys tre ganger pga gulsott.

Masse lykke til!

Skrevet

Kjenner en liten gutt som er født i uke 33.

Han lå et døgn i respirator, fikk melk med sonde første tiden og måtte lysbehandles pga gulsott. Tror han var på sykehuset i 2-3 uker. Alt gikk veldig fint etter fødselen.

Han har i dag ADD, men de vet ikke om det er fordi han var prematur eller om han hadde fått den diagnosen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...