Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Økonomien ikke helt på topp i år, gr baksmell på skatten. Men lyst å unne oss en liten tur likevel. Tips til billig turer?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Sjekk norwegian, de har fortsatt en del billige billetter i sommer. F,eks Riga.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 tror han trenger nytt pass, og da går det fort åde år og dag, så gjerne steder man ikke trenger pass HI
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Tar stort sett ikke mer enn 3 dager å få pass... Norge er jo full av fine byer da! Hvor bor dere? Vil dere kjøre? Fly? Anbefaler gjerne Sunnmøre; Ålesund, Runde, Geiranger Ellers er det jo fint både i Bergen, Stavanger, Kr.sand +++++++++
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Kort tur med Hurtigruta og så noen dager i telt et fint sted? Lei eller lån en hytte og nyt noen dager der dere ikke trenger å gjøre noen ting? Lang fottur i fjellet fra hytte til hytte?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 hytte til hytte vakke dum ide. Hva koster det å overnatte på disse hyttene, og må man være medlem?? HI
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Om du må være medlem kommer ann på hvilke hytter dere skal til. Prisen på overnatting varierer også mye. Ubetjente hytter er billige. Betjente hytter med full kost koster mer. Ta en titt på sidene til DNT. Der får du masse tips.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Hadde jeg visst hvem dere er så kunne dere vært med på hytten vår i Sogn Men tar ikke med meg ukjente folk der
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 takker for DNT tipset. Blir kanskje en liten tur til Høgabu =D Ikke var det dyrt heller, da vi begge enda er under ungdomsgrensen =) Sogn hørtes deilig ut det også, men enig med du, blir ikke med folk jeg ikke kjenner først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå