Gå til innhold

uff, han hadde visst litt mye godteri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min skal sove i barnehagen i natt, og de kunne ha med seg litt godteri. Jeg har spurt to forskjellige ansatte om hva de legge i litt, men har ikke fått noe svar. Det enesten den ene sa, var at de ville hjelpe barna å dele hvis det var stor variasjon.

Så da måtte jeg tenke selv da. Vi kjøpte en pose med smågodt, ca 210 g, en pose french fries, en pakke dots-kjeks og en halvliter brus. Jeg er glad i godteri og livredd for å få lite selv, og var litt redd han skulle ha med seg mye mindre enn de andre...

Men da vi kom opp skulle han selvfølgelig vise frem godteriet, han ble også oppfordret til det av den ansatte, og da ville en annen jente vise sitt også. Hun hadde med seg en 1 liters pose med diverse godteri, men den var langt fra full... Hun virket fornøyd da, men jeg følte meg ganske dum... Hvor mye de to andre barna hadde med vet jeg ikke.

Hvor mye legger dere i litt godteri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver betegner jeg hvertfall ikke som litt. Tilsvarer minst tre lørdager her i huset :o)

Skrevet

Var litt mye ja;)

Litt godteri hadde jeg definert som feks en liten sjokolade, en dropseske og kanskje en kjærlighet. Eller en liten pose med litt smågodt i:)

Skrevet

jeg ser det nå, vanligvis så er de to til å dele på den mengden minus kjeks, men vi måtte liksom ha litt av alt;-)

Skrevet

Hvis det blir delt på mange så er det vel ikke noe problem:-)

Skrevet

ja, heldigvis så skulle de ansatte passe på det. Huff, er passe myk i utganspunktet også, er ikke vant til at han sover borte når jeg er hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...