Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Det var en annonse på siden her for litt siden, om å få baby føtter....mener det het "baby feet" eller noe. Noe som har en link til produktet, og som har prøvd det? Hvordan fungerte det for dere?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg bare googlet det, så fant jeg det lett som ingenting! Funket kjempebra faktisk. Beina var babymyke i flere uker, og er fremdeles mye bedre enn de har vært på lenge. Min erfaring er at det holder lenger enn fotpleie i salong og koster ca halvparten... Bra deal!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Dette lurer jeg også på. Har litt hard hud bak på hælen, som jeg gjerne vil ha vekk. Kanskje dette er noe? Hva koster dette?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Du må ha desse geleposene på bena i 2 timer, skyll av og vent.. Dvs etter ca 3-4 dager begynner huden å flasse.. Det er lurt å ta et fotbad hver dag, og "gnugge" bort "gammelhud"... Funker godt på meg, prøvde det etter 2 mnd igjen..men da fikk jeg en allergisk reaksjon opp på bena, og det klødde/irriterte i 3-5 dager.. Kanskje lurt å smøre huden der det ikke er tørrhud, med en fet krem...før du tar på geleposen... NB!: Ikkje gjør dette noen dager før planlagt nylonstrømpebruk,eller en dag du skal ha pene føtter i sandaler..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Takk, dette skal prøves. Jeg prøvde å google det, men fant ingenting, men prøver igjen:) Hater den tørre huden under bena, spesielt nå på sommeren og hvis det funker bedre enn på salong skal det virkelig prøves! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå