Gå til innhold

kom igjen jenter (samme som 3 trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

del kjerringråd:):) vil ha gullet ut nå jeg..

og vil høre forskjellige kjerringråd du har hørt eller prøvd..

tror jo egentlig ikke helt på det, men så har jeg da i det minste noe å gjøre på i ventetiden.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk 14 dager over....

Prøvde dette som IKKE hjalp:

1. Gå i trapper

2. Vaske hele huset

3. Kjøre på dumpete vei

4. Hoppe, løpe, tøye, strekke, riste

Det eneste jeg ikke prøvde var sex, så prøv det og la spermen ligge litt slik at den modner livmorhalsen.

Lykke til!!

Skrevet

Sterk mat og sex 2 gang om dagen :P

Skrevet

Prøvde alt i mine svangerskap. Gikk over med begge. Bringebæbladkapsler, lakrsirotte, humper, vasking, vin og biff, you name it. Ble indusert 14 dager over med 1 mann og kom igang etter en rimelig heftig stripping hos jm 4 dager over med andre mann.

Skrevet

Jeg kjøpte lakserolje 14 dager før UL termin og 7 dager før min termin, fikk 3 cm åpning og gikk med modningsrier i 2 uker!! :P

Da hadde vi sex, jeg løp trappa 10 gang og plutselig var det 5/6cm, da tok de vannet og snuppa mi etter 3 timer! :)

MASSE LYKKE TIL!!!! =)

Skrevet

Jeg prøvde ALT med førstemann...og lite funket. På dag 11 på overtid var hos jordmor til stripping og den natten satte fødselen i gang. Med nr to kunne jeg strippes litt tidligere og tror jeg ble strippet på termin. Slimproppen gikk dagen etter og gull nr 2 kom fem dager over termin. Har litt tro på den strippinga ;-)

Lykke til!

Skrevet

Spise grøt med masse kanel

Ha sex

Løpe i trapper

Vaske gulv

Vaske tak

Drikke sterk kaffe

Lakserolje

Skrevet

hva er stripping?

Skrevet

Ha heftig sex! :P

Skrevet

Alle mine fødsler har starta den natta jeg bestemte meg for å ikke orke ta tida på maseriene og heller sove godt og lenge. Alltid våkna etter et par timer og måtte til fødeavd. Trur det hjelper å slappe av og ikke stresse selv om man er aldri så lei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...