Gjest Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Ja, her kommer det jammen meg en skattesyteinnlegg fra meg og. Åå..gjett om jeg var glad da jeg skulle få igjen 15000! Og jeg har ventet og ventet siden Torsdag, men ingen penger. Så tror dere jammen meg ikke jeg fikk brev idag, om at de hadde tatt alle pengene mine, siden jeg fikk utbetalt for mye i skatteoppgjøret i, hold hatten fast, 2007!! Det er jo TRE år siden, bruker de SÅ lang tid på å finne ut noe sånt?!! Æsj altså, nå er jeg gretten :-@ Jeg trodde de kom i Oktober, noe som ikke hadde gjort noe i det hele tatt, men nei. Jeg har rett og slett blitt ranet! Ikke er det sol her heller...furte furte...
~sjiraff~ Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Ranet og ranet, du burde jo tross alt i 2007 ha innsett at du fikk igjen for mye og ordnet problemet da.
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Nåvel, det var jo litt ironisk ment da Jeg vet jo selvfølgelig at jeg ikke har blitt ranet, men synes det er rart at de bruker tre år på å finne ut av at jeg fikk for mye igjen i 2007. Er bare det at jeg ikke har den ringeste idè hvorfor, for jeg sjekker alltid selvangivelsen. Isj, altså. Får heller kjøpe meg et flax-lodd
lille sprelle Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ehh - du visste vel om det og har ikke betalt restskatt da......
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har aldri måttet betale restskatt, har alltid gått så og si i null, eller fått en del tilbake. For all del, det er ikke noe krise, klarer meg fint uten de pengene, men som sagt, jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Er bare ganske kjipt å få vite det nå, når de har visst om det siden Desember uten å sende brev eller noe.
~sjiraff~ Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Er i grunn enig i at det er litt rart at de brukte så lang tid på det, hadde nok blitt sur selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå