Gå til innhold

Endelig ultralyd på meg også :)


Miss Snow

Anbefalte innlegg

Endelig overstått! Og alt så bare bra ut :) Jeg ble satt tilbake fra 20. til 28. november, som jeg syns var litt voldsomt, men det er det jo lite å gjøre med.

 

Krabaten var dessverre litt vrang og sta og la seg konsekvent med ryggen til oss, så vi ikke fikk sett kjønn. Det hjalp ikke uansett hvor mye jeg la meg på siden eller magen ble dytta på. Etter vi var ferdige bestemte hormonene seg for å gjøre opprør, og det endte med tårer på tur ut til bilen fordi vi ikke fikk vite kjønnet. Det endte med at vi bestilte time til privat ultralyd for å finne det ut. Så kan jeg glede meg over at alt er bare bra nå, og glede meg til å få dra på enda en ultralyd og forhåpentligvis få se hva vi venter da =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt var iorden med den lille ;) Det e bare kjipt at terminen blir satt tilbake, men er jo ikke så mye man kan gjøre med det da.

 

Jeg var på UL i uke 17 og da så vi ikke så mye, var utrolig skuffet og det var nesten så tårene kom fram, men når jordmoren sa at ho ville ha meg tilbake 2 uker etter, da ble alt bra igjen. Da jeg da var igjen på UL så var alt så bra, fikk se en liten tisselur og bare det gjorde at tårene (gledestårer) igjen kom fram. Så du er nok ikke alene med de ville hormonene, her hopper dem opp og ned ;)

 

Er du langt på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at jeg var 19+6, meeeen nå er jeg 18+5 istedet. Men det har jo ikke så mye å si. Uansett har jeg bestemt meg for at jeg ikke bare skal gå og telle ned hele tiden, men ta livet litt mer med ro og ta ting som det kommer. Lei blir vi nok mot slutten uansett ;)

 

Håper virkelig vi får se hva det er på privat-UL ihvertfall :) Jeg hadde ikke klart å slå meg til ro med å ikke få vite det, så det hjalp på hormonene å bestille timen og ha den å se fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går ikke å teller hvor langt jeg har kommet, det jeg gjør når jeg ikke husker hvor langt jeg har kommet er å søke på terminkalkulator. på alle kontroller jeg har vært på så har jeg ikke husket hvor langt jeg er på vei, så jordmora har måtte renge ut hver eneste gang :D Faktisk så hjelper det å ikke telle, man blir så overraska når man da søker og finner ut at "jøss e man så langt på vei allerede" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...