Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hvor sent er det lov å bråke? Klokken 21.30 begynte naboene å borre i veggen! Snuppa lå å sov på rommet da hun ble vekkt av dette! Jeg sprang inne på rommet og hentet henne med engang. Og da stoppet borringen så jeg gikk og satt meg i en stol å trøstet henne. Akkurat da hun hadde klart å roet seg igjen startet borringen på nytt. Så jeg måtte spring ut i trappeoppgangen (bor i ei blokk). Samboern min løp ut på verandaen og banket på til dem og sa i fra. Det er såpass høyt at det går ikke ant å prate med hverandre med mindre man virkelig vræler! Jeg må ut av leiligheten med snuppa når de starter igjen. For de sa de skulle gjøre seg ferdig en annen dag. Ugh! Vil være rik å ha ett eget hus når slikt skjer!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 De fleste boretslag har vel en regel om at det skal værestille etter 22.00.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Så vi har ikke noe vi skulle ha sagt egentlig?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Nei ikke hvis de ikke bråker etter 23.00 hvis det er kl i deres borettslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå