Gå til innhold

De første sparket


novem

Anbefalte innlegg

I dag kjente jeg tydlig det første sparket til en av mine små tvillingjenter der inne. Detv ar utroilg gøy. Hadde ikke regnet med å kjenne noe spark på en stund enda, bare denne veldige boblingen og rommensteringen.

Er i dag 16 + 3. smiler fra øre til øre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble nesten litt overrasket over hvor fort sparkene kom, og sitter her og lurer på om det er noe grunn til det.. er jeg kommet lengre enn jeg tror?

kjente bevegelser i magen alt for tre uker siden (og i dag er jeg 18+6) - så når jeg var 16 uker.. Og kjente spark daglig mens vi var på Kreta nå - fra uke 17!

Morsomt å legge seg ned i en solstol etter å ha spist litt is eller drukket en iste - og så begynte magen helt på egenhånd.

Vi kunne tilogmed se bevegelser - små dytt opp over bikinibunnen...

 

Moro er det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg kjente d e første sparkene etter 14 fullgåtte uker. Det er veldig tidlig, men jeg er tredjegangsfødende, så det er lett å kjenne igjen. Nå kan jeg kjenne de rytmiske bevegelsene som er typiske for hikke. Er idag 20 + 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17+0 da jeg kjente bobling for aller første gang. Og i sist uke (18+2) kjente jeg små spark i magen. Har kjent dette hver dag siden! Er nå 19 uker i dag. Hopper opp i stolen hver gang jeg kjenner noe. Det er helt sykt. Når jeg skal legge meg begynner babyen å dunke. Må ligge på siden for å få sove!

Morsomt dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...