Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det skrives at 3-6 åringer bør sove 10-12 timer pr døgn. Min 5 åring sover ikke mer enn 9-10 timer, er dette lite, eller er det flere som sover slik?? Hun sluttet som 4 åring å sove mer enn 10 timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4-åring sover også bare 9-10 timer. Jeg føler at det gjør henne veldig trøtt, sur og uopplagt, men det er umulig å få henne til å sove mer.

Skrevet

Hva med å prøve å få til en skikkelig hvilestund i løpet av dagen? Lese bok eller noe annet?

Skrevet

Det er lite, ja, men for noen er det OK.

Skrevet

Vår 3åring sover max 10 timer og det har han gjort siden han ble født. Har aldri sovet 12 timer i løpet av ei natt han. Sover 1/2 time på dagen og klarer seg fint med det.

Alle er forskjellige og søvn kan ikke sammenlignes. Selv trengte jeg lite søvn når jeg var lita, og er A-menneske nå, mens mannen min har bestandig bestandig trengt mye søvn.

Skrevet

Oi, 9 timer hørtes lite ut syns jeg. Vår på 4 1/2 sover stort sett 12 timer om natta.

Skrevet

Ja, det er liksom det at jeg synst det er litt lite. Men så har jeg en jobb der jeg begynner sent, så i løpet av 1 mnd, kan det kanskje hende at jeg vekker henne 2-3 dager, altså sover hun for det meste til hun våkner selv. Og jeg føler ikke at jeg kan gjøre noe mer da liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...