Gå til innhold

Er jeg suuupernaiv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

forelsket i en gift mann... herregud for en situasjon jeg har rota meg opp i. Jeg er singel... og mamma til en liten gutt. 50/50 omsorg.

Har forelska meg i en hærlig fyr, snill, god, omtenksom... men altså gift:( Føler meg som en skikkelig bitch bare ved tanken, men når jeg treffer han, forsvinner disse følelsene som dugg for solen. Da er alt bare perfekt, og jeg nyter hvert sekund sammen med han.

Han sier at han skal flytte fra kona, og at det i praksis har "vært slutt" mellom dem lenge.De har en gutt på 4 år sammen, kona er utenlandsk - og de har bodd her i oslo i 2 år og 10 mnd. Han hevder at han "må" bo sammen med henne/være gift med henne til hun har vært i Norge i 3 år (altså frem til september) ellers har ikke hun grunnlag for oppholdstillatelse. Og det kan han ikke gjøre mot henne pga barnet, Noen som vet om dette stemmer?? Har igrunn ikke noe grunnlag for å betvile det han sier, men vil ikke bli rundlurt heller da...

Når jeg ikke er sammen med han (dvs når han er hjemme med familien sin:() føler jeg meg som en klovn, som har involvert meg på denne måten. Men alt føles så riktig når vi er sammen. Jeg er hodestups forelska rett og slett...

Err jeg bare dum?? (Jaja.. bare kom med pepper.. vet at det vil dukke opp. Men håper det kommer noen konstruktive svar også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner hverken han eller deg, eller kona hans, så føler jeg har lite grunnlag for å si noe...

Men rent generelt vil jeg bare si at det er svært lite "hærlig" av en mann å starte et forhold bak konas rygg, uansett grunn. Det vitner om feighet, og kan like gjerne skje deg... Er det noe DU vil leve med ??

Når alt er nytt og spennende, ja, da er alt bare rosa og deilig. Hverdagen er ikke slik, som du vet. Og jeg har mine tvil om at han bor "platonisk" sammen med kona si... Sorry !!

Ønsker deg lykke til, men skulle ønske du fant en fri mann, som vil ha bare DEG !!

På den annen side... det kan gå bra... kanskje...

Skrevet

Har vært i en lignende situasjon.

Det aller beste du kan gjøre for deg og for ditt barn, er og be han ringe deg

når han er helt ferdig med kona, åp de har flyttet fra hverandre.

Hvis han elsker deg å du elsker han så kan dere fortsette da.

September er jo ikke lenge til.

Skrevet

Det er lett å sette seg på sin høye hest og kritisere det du gjør, men du ser selv at det er galt ikke sant?

Han er gift!

Følelser kan man ikke styre og du er forelsket, det skjønner jeg, men hvordan du kan ha et forhold til han det skjønner jeg ikke. Hvordan vet du at han ikke vil gjøre det samme mot deg den dagen hverdagen kommer til deres forhold? Det er mange som forelsker seg veldig lett og aldri slutter tro på at gresset er grønnere på andre siden.. Når mannen ikke har høyere moral enn at han kan være utro over lang tid, se kona i øynene og late som ingenting måned etter måned, da blir jeg skeptisk til hvor "fantastisk" denne mannen er.

Mitt råd til deg er å holde avstand til han blir ledig, vent gjerne på han om du mener forholdet deres er liv laga, men oppfordre ikke til uttroskap!

Skrevet

er han utro med deg,er han utro mot deg!!

Skrevet

Vil du virkelig være sammen med en mann som har et sånt syn på utroskap? Bare man blir forelsket er det greit...?

Forelsket kan man bli mange ganger i livet! Det kan han også bli i andre når han er sammen med deg... Sikker på at han ikke har flere elskere?

Og selvffølgelig har han sex med kona si, akkruat som han fører henne bak lyset fører han deg bak lyset og får sex på to steder.

Skrevet

Kutt han ut til september da vel.. Det er ikke så lenge og forelskelsen vil enten vokse seg sterkere eller forsvinne... På denne måten finner du ut om han virkelig skal gå ifra kona, du slipper å sitte som en klovn, han er ikke utro og du er ikke en homerecker.... Win, win, win, win, win...

Skrevet

Det med tre år stemmer.

Jeg tror mange menn som er utro forteller dama at det er slutt med kona, at de lever sammen som bror og søster og at han kommer til å gå fra henne. Ofte stemmer ikke dette. Han vil bare ha i pose og s(m)ekk.

Hvis det er ekte kjærlighet så klarer dere å vente til september, av respekt både for kona hans, barnet hans, og dere.

Jeg hadde uansett vært skeptisk til å innlede et forhold til en mann som holder på med andre damer mens han er gift: jeg ville neppe stolt på at han ville klare å være trofast med meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...