Gå til innhold

God kjæreste eller dårlig kamerat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt roma-tur til oss selv og forloverene våre på bryllupsreisen vår. De sa begge gladelig ja takk, da den ble bestilt i februar. Forloverene våre har vært sammen før, men det har vært slutt i 2år. Nå har froloveren til kællen fått ny kjæreste og trekker seg fra hele turen, samboeren min er veldig lei seg for dette, men sier han forstår kameraten. Det gjør jo jeg og, men hva med vennskapet? Jeg syns han dolker kameraten sin i ryggen.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan ikke være med hun også da ?? Sett fra hennes side, så hadde heller ikke jeg ønsket at min nye kjæreste skulle reise på romantisk bryllupstur til Roma med eks'en, selv om det er aldri så lenge siden de var sammen...

Men skjønner også veldig godt at dere er skuffet !!

Skrevet

Dolker ikke kameraten sin i ryggen om man ikke reiser til roma med eksen uten kjæresten sin. Dere har da et svært rart syn. Dere bestilte tur såpass lang tid på forhånd at dere burde tatt høyde for at en av dem kunne få seg ny partner. Kan ikke dama hans i det minste få være med?

Da skal du se at det er du som står der uten forlover på turen!

Skrevet

Men de ble jo sammen i mai, han kunne jo sagt det da i stede for å ta det opp i fylla i slutten av juni. I det minste.

HI

Skrevet

Syns i grunn det er litt dårlig gjort. Har han forplikta seg til en tur, er det jo kanskje han som burde forutsett at han kanskje ikke var singel når dere skulle dra. Høres ut som en dust spør du meg.

Skrevet

Bro`s before Ho`s.

Så lenge han å xn ikke skal dele rom, så syns jeg han dolker kompisen sin i ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...