Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Venter en liten gutt i oktober, og trenger virkelig inspirasjon når det gjelder navn. Jeg liker navn som: Ole Emil Julian Ludvik Johan Men samtidig ønsker vi noe som ikke såå mange heter! De typiske populære navnene nå som Lucas, Mathias, Tobias osv er ikke aktuelle, selv om de er kjempefine
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Gratulerer med graviditet! Jeg stemmer for Ole, men hvis etternavnet er kort kan det være fint med to fornavn.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Tusen takk Ole blir også oppkalling fra begge sider, så det er ikke uaktuelt Tar gjerne imot flere forslag!
prebs Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg liker alle navneforslagene dine, men Ludvik (Ludvig) er favoritten - det er så sjarmerende. Disse synes jeg er fine og ikke for sære - og de er ikke på topp-40: Herman August Bendik Edvard Ola Olav Sigurd Julius Rasmus Fridtjof Emil er på 2.plass, så det ville jeg iallfall styrt unna selv om det er fint.
Odine! Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Hva med å drive litt slektsgransking som inspirasjon, og så sjekke hvor populært navnet er på ssb.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå