Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Mamma døde for 6 uker siden i en bilulykke. Dette har vært et kjempe sjokk og noen grusomme uker for oss. I dag skulle jeg og broren min på graven for å sette ned ferske roser og nye lys. Da fikk vi et voldsomt sjokk. Begge gravlyktene i messing var borte, samme med de 3 bukettene med røde roser som vi satte ned i helgen og to engler som vi hadde pyntet graven med. Til og med en liten lekebil som nevøen min på 3 år hadde pyntet farmors grav med var borte. Hva er det med folk??? Dette gjorde bare utrolig vondt midt oppi sorgen. Jeg bare gråt og gråt på graven idag....sorry, måtte bare få dette ut.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Det er ikke non som jobber på kirkegården som har gjort det fordi de holder på med noe rundt den graven? Det er helt forferdelig om noen har gjort det..Føler med deg..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Herregud, er det ingenting som er hellig lenger ?? Folk mangler moral, respekt og folkeskikk.... skremmende !! Jeg lurer seriøst på hvordan det skal gå med befolkningen noen år frem i tid... På tide med gjeninnføring av disiplin, konsekvenser og etikk !! Kondolerer så masse med moren deres !! Skjønner godt at du gråt, gråter for deg jeg også. Håper ting går lettere etterhvert... *klem*
NormaJean Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Huff så grusomt! Er du helt sikker på at det ikke er noen som jobber der som har ryddet opp??? Ta kontakte med de som jobber der, kanskje de vet noe! Vi snakker med de som jobber på "vår" kirkegård ofte, alltid ett eller annet surr! Håper virkelig ikke at det er noen begredelige mennesker som har forsynt seg, det er rent for ille.....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 alt som ikke sitter fast blir stjålet, også på kirkegårder! Tragisk men sant, til og med enkle grønne gravvaser blir stjålet har vi opplevd! varme tanker til deg som har mistet mamman din, mistet min far for to år siden helt plutselig, så jeg kan skjønne hvordan du har det, desverre og det er ikke lett! Det blir enklere å bære etterhvert men...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Kondolerer Så ufattelig trist.. Fy så stygt gjort, sånt gjør man bare ikke. Eier ikke folk respekt !!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Så trist med graven til mammaen din:-( Har selv en barnegrav og er blitt frastjålet ting men kjenner andre som har blitt mye hardere "rammet" enn meg. På barnegraver er det ofte mye pynt utenom blomster og både bamser, engler, leker etc. etc. er stjålet. Det blir t.o.m. gravd opp blomster enkelte steder. Jeg vet at enkelte kirkegårder er rammet hardere enn andre, og barnelundene og nye graver som din mor sin rammes spesielt. Trist men sant. Ting som vaser, lykter etc. kan merkes vet flere som har gode resultater etter å ha gått til det skrittet. Utrolig at det må gjøres:-(
Ella & gull med smilehull Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Noe så respektløst! Hvilken krikegård er dette? Jeg gravla selv mannen min for 4 uker siden, på Oslos største kirkegård, og der har foreløpig alt fått stå i fred. Jeg skjønner så veldig godt hvordan du må ha opplevd å se at tingene var borte. Midt oppi sjokk, savn og sorg er det noen som har ødelagt det lille man har igjen. Graven er det stedet man føler at man fortsatt kan stelle litt for avdøde, og selv om det på langt nær er slik man vil ha det er det en slags ro i at gravstedet er pent og personlig. Håper det er noen som jobber der som har gjort en feil, og at dere får tingene tilbake. Tenker på deg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Helt vanvittig at folk har så lite oppe i hodet !!! Til dere to som mistet mamma og mann nylig.. Kondolerer så mye, ble dårlig av å lese det. Feller tårer for begge 2 Utrolig trist, har ikke ord Håper dere har mange som støtter dere i denne tunge tiden.. Klem klem klem....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Hoff, fikk tåra i øyan nu At nån kan finne på å være så respektløs!! Ta vare på dæ sjøl og dine oppi sorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå