Gå til innhold

Angående dyreparken, flere som reiser dit alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på om vi skulle dra dit i sommer, men det føles så stusselig ut å reise dit alene (altså som familie). Alle jeg vet om som har vært der, har reist dit sammen med noen. Tar seg liksom noen dager sammen enten på hotell eller camping. Vi har ingen å reise med (denne sommeren i alle fall), og synes nesten det er litt flaut å innrømme det... Men vi kan vel ikke la være å dra pga mine dumme følelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da virkelig mange som reiser til dyreparken aleine ;o) Tullebukk ;o) Bare kos dere i dyreparken dere!!!

Skrevet

Stusselig nei? Det er det vel ikke.

Tenk sååå deilig å bare gjøre akkurat som dere vil og ikke trenge å ta hensyn til at de andre for eksempel helst vil spise sushi, ligge på akkurat DET hotellet, være kortere eller lengre enn dere på dyreparken.

Nei ta nå å sett deg ned og tenk etter hva dere har lyst til å se på og gjøre og eventuelt hvor dere vil spise god mat. Og KOS dere! :-)

Skrevet

Nei, nei, nei - det må du ikke tenke på :o)

Vi har vært flere ganger i Dyreparken - både med og uten venner/familie - og kjekt er det uansett!

Det er hyggelig med selskap, men dersom dere reiser alene, har dere større mulighet til å styre tiden som dere vil.

Det jeg absolutt vil anbefale, er at når dere først skal besøke Dyreparken, så må dere sette av minimum TO dager. Da kan dere roe litt ned og bruke den tiden dere ønsker på de ulike plassene.

Dyreparken er KJEKT!

Skrevet

Hehe, seriøst?

Kan ikke dere kose dere "alene"?? Dere er jo en familie...`??

Reiste alene med sønnen min i fjor, stor koste oss :)

Skrevet

vi har bare vært der "alene". Har forøvrig aldri feriert med noen andre, bortsett fra når vi har dratt til andre da selvfølgelig.

Skrevet

Vi skal dit alene, koser oss vi :)

Skrevet

Joda, vi koser oss bare som familie -alltid. Har ikke så mange vennefamilier, og de vi kjenner skal reise dit med andre, eller har vært der med andre. Søsknene våre har litt eldre barn og har allerede vært der flere ganger sammen før barnet vårt ble født.

Det er bare det at vi gjør alt alene, og av og til får jeg dårlig samvittighet ovenfor barnet vårt at vi ikke klarer å være mer sosiale.

Det er vel det at alle jeg har snakket med i år som skal reise dit, har allerede planlagt tur med andre venner. Vet ikke, men bare føler vi er "de rare" som skal reise dit alene. Men jeg skjønner at dere synes spørsmålet mitt er tullete. Måtte bare få en bekreftelse på at andre også gjør det sånn..

hi

Skrevet

Vi er også en gjøre-ting-alene familie. Egentlig veldig koselig, men hadde vært kos å hatt noen andre å være sammen med innimellom.

Men når man er sistemann i venninneflokken som får barn så blir det fort at de som har eldre barn drar på ting sammen. Desverre...

Skrevet

Når skal dere dit da?

Sikkert flere småbarns familier her inne som skal til dyreparken i sommer :)

Skrevet

Vi skal ned i midten av juli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...