vanessa89 Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Kjøpte meg en flott rockering her i helgen, i går prøvde jeg den for fullt. Jeg hadde musikk i øret og glemte helt tiden, storkoste meg med å rocke. Jeg tenkte ikke på å begynne forsiktig, jeg koste meg jo. Men etter en halvtime med snurring rundt mage og hoftebein, kjente jeg at jeg begynte å bli litt øm så da sluttet jeg. Jeg har kjøpt sånn Casall (?) rockering med vekter, i håp om å miste noen cm rundt livet. I dag våknet jeg opp med SVÆRE blåmerker på hoftebeina, og er øm i mage og rygg, men jeg storkoste meg allikevel. Eneste treningen jeg føler jeg har LIKT! SÅ vekk med merkene så hiver jeg meg lett på igjen:D Noen andre som har prøvd?
Candy girrrl Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Ja man må trappe opp gradvis i løpet av 2 uker. Og helst aldri mer enn 20 minutter pr dag. Veldig enkel trening.
Fire småtroll Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Hehe, er en grunn til at de anbefaler 3 min de første dagene og gradvis trappe opp Jeg begynte pent, men det så ut som jeg var overkjørt av en lastebil likevel, var både gul og blå.. Du bør lese "brugsanvisningen" da, de anbefaler vel aldri økter på mer enn 15-20 min, de indre organene får seg jo en skikkelig massasje der. Skal du rokke veldig lenge må du kjøpe en ring uten vekter og bølgete innside, du får effekt likevel, for du strammer jo magemusklene når du rokker.
Villa Perlesukker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Nei men skal kjøpe meg en slik selv Må le litt om deg da hihi. Lykke til videre med rockingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå