Gå til innhold

Inspirert: komplement å bli spurt om legitimasjon på polet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man handler vin (18 årsgrense)?Hvis man har bikket 25 år?

Jeg ble spurt i helgen,selv om jeg hadde barnevogn med meg!!!

Ble først helt satt ut,men så litt glad.

Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29 år og blir spurt ganske ofte, både når jeg går med og uten vogn. Ene gangen hadde jeg til og med meg sønnen min på 8 år, men da sa hun i kassen at hun trodde det var lillebroren min, hehe, så det teller vel kanskje ikke da. Jeg tar det som et kompliment i hvertfall, at jeg ser ung ut fortsatt.

Skrevet

Snart 33 og fikk ikke kjøpe vin på polet pga jeg ikke hadde legimitasjon med meg :o) Måtte få en venninne til å kjøpe!! Og det har ikke bare skjedd en gang... Så nå har jeg bevis med meg hver gang jeg skal der :P

Skrevet

Jeg blir lykkelig når jeg blir spurt etter leg. Ble spurt på polet en gang da jeg var rundt 30, tok kassamannen i hånden, takket pent og neide :-) Han ble ganske flirfull :-)

Det er et kjempekompliment, synes jeg

Skrevet

Jeg er nok en av de få som ikke synes det er et kompliment! Jeg er 27 år, blir alltid tatt for å være sikkert ti år yngre. Jeg blir spurt om jeg har flyttet hjemmefra og om jeg er skolepike på jobben. Da jeg var 22 år og nettopp gravid med nr to ble jeg tatt for å være under 13 år på en ferge! Nei, jeg synes ikke det er gøy å alltid bli tatt for å være liten/ ung.

Skrevet

Det skjer desverre ikke meg :-(

Men så er jeg 34 år, og ser ut som det også.

Skrevet

Etter at jeg bikket 27 år fortsatt blir spurt om legg 9 av 10 ganger..ja, da kjenner jeg at jeg blir smålei.

For det første så ser jeg ikke ut som jeg er under 18 - kler meg også voksent. Har og blitt spurt når jeg står der med sønnen min.

Men allikevel...blir spurt så og si hver gang! Argh

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe komplement. Etter min mening erdet heller pinlig å se ut som man er vesentlig yngreenn man er. De fleste mennesker utvikkler seg i takt både fysisk og mentalt. Jeg vil ikke se ut som en som ikke har kommet lengre i livet enn 18-20.

Skrevet

Litt misunnelig? ;) Man kan vel ikke hjelpe noe for hvordan ansiktet ens ser ut, om det nå ser ungt eller gammelt ut. Jeg blir spurt om leg av og til når jeg kjøper, men ikke så ofte, er snart 30 år. Jeg kler meg som mange andre på min alder, har en ganske tidløs frisyre, men har et ansikt med få linjer og dessverre med litt småkviser som nok gjør at jeg ser yngre ut. Føler meg ikke akkurat pinlig berørt av dette, burde jeg det?

Skrevet

Jeg føler at det også har mye med høyde å gjøre!?!

Jeg er snart 38 år og det er 3 år siden jeg ble spurt sist.

Juhuuuu, sa jeg da, og takk for komplimentet mens jeg leverte fra meg legitimasjonen min. Han lo godt da han så hvor gammel jeg var.

Dette har alltid vært mamma sitt "problem" også. Hun ble spurt om legitimasjon for å kjøpe øl på restaurant sammen med meg da hun var 42 og jeg 20.

Vi lo fordi jeg ikke ble spurt den gangen.

Vi er begge ganske små.

Nei, man må ta det med humor:o)

Skrevet

Hun over deg her. Jeg er 173 cm, så tror ikke det nødvendigvis er høyden nei. Har en venninne som blir spurt omtrent hver gan, hun er bare noen få cm lavere enn meg. Du ser nok ung ut rett og slett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...